Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het trieste toekomstbeeld voor mijn goldenpup...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Iriss
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Het trieste toekomstbeeld voor mijn goldenpup...

Ongelezen bericht door Iriss »

Daar sta je dan, in de dierenwinkel met je 19 weken oude goldenpup. Eéindelijk een dierenwinkel gevonden waar ze een weegschaal hebben :E: (voorheen moesten we bij gebrek aan een weegschaal naar de dierenartspraktijk). Dus hoppa, kleine Mac op de weegschaal en er vormt zich een keurig '16,2' op het beeldscherm. De overvriendelijke (en overspraakzame) verkoopster stormt op me af om Mac vol te stoppen met koekjes, waarbij ik erg vreemd/boos word aangekeken als ik haar uitleg dat hij geen koekjes mag (ben ik zo'n dierenbeul?). Vervolgens begint mevrouw heftig te rekenen, te rekenen, te rekenen, om vervolgens tot de conclusie te komen: "mevrouw, uw golden reu wordt later 65 kg"

:denken: :hmmm: :denken:

God, ik was toch écht in de veronderstelling dat ik een raszuivere golden had... :denken: "ja, hij wordt gewoon heeeeel groot!!" Eh, juist! :blah: :oohja:

Meer mensen ervaringen met van die wijsneuzen in de dierenwinkel die er de ballen verstand niet van hebben? Helaas is dit zo'n beetje de beste zaak die ik kan vinden... (iig kwa assortiment, de meesten verkopen alleen pedigree en aanverwanten)

Groetjes Iris en Mac
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Re: Het trieste toekomstbeeld voor mijn goldenpup...

Ongelezen bericht door fes/lou »

Wat een waus :D
Ik had gezegd, daarom mag hij die koekjes ook niet, anders wordt hijveel te zwaar :D
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Die berekening klopt wel hoor, dat is als je haar elke week treft in de winkel. Je had gewoon moeten zeggen "Zolang ik naar een andere winkel ga waar ze hem niet volstoppen zal dat reuze meevallen"

Oh en mijn honden mogen alles hebben (hondenspul dan), maar wel eerst even vragen aub.
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Iriss schreef:. Vervolgens begint mevrouw heftig te rekenen, te rekenen, te rekenen, om vervolgens tot de conclusie te komen: "mevrouw, uw golden reu wordt later 65 kg"
:smile: :smile: :smile: :smile:

Heerlijk die onnozelheid :mrgreen:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Kijk, weet jij wat je te wachten staat :engel:
Bonnie F
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Een nieuw ras: de reuzengolden!!!!
Mijn herder woog tot 23 weken net zo zwaar als hij oud was.
Dus met 19 weken, 19 kilo.
Hij weegt nu (bijna 2) 33 kg.
Er is dus nog hoop.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Iriss
geregistreerd lid

Pff, thanks voor de geruststellende berichten... Ja, hij is eerder te dun dan te dik (gelukkig, probeer to te houden :lol1: ), dus theoretisch gezien zou ie nu rond de 19 kg moeten zitten, en dat zal denk ik dan een eindgewicht van zo'n 80 kg betekenen? Als dat maar niet te snel gaat, want over een maandje rijden we naar huis (vanuit Ierland) met de auto, en als ie zo doorgaat past ie niet meer op de achterbank van mijn Nissan Micra!! :denken:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik was een keer bij een dierenwinkel waar een verkoopster begon te gillen van blijdschap. Beagles lustten alles en daar was ze zo gek op! En ik zei, nee hij mag niks, anders wordt hij te dik (dan gaat hij namelijk bedelen bij iedereen). En toen stond ik even te kijken, zag ik hem ineens kauwen met haar ernaast staan met haar hand vol koekjes :eek: Zei ze dat ik me niet aan moest stellen en dat hij helemaal niet dik was. Ik heb iets minder begripvol uitgelegd dat hij als iedereen zo doet als zij voortaan al zijn wandelingen mag rollen. Rolde ze met haar ogen en liep ze naar het magazijn. Ik ben maar snel gevlucht. Mijn eigen dierenwinkel vraagt het altijd en dan mag hij het soms. Hij weet dat en telkens als we daar naar binnen gaan zit hij heel netjes voor de kassa te wachten :engel:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ik had geantwoord.
Oh shit dan ben ik bedonderd ze hadden vertelt dat hij rond de 100 kg zou gaan wegen. :tongue:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Iriss
geregistreerd lid

bouvierpoedel schreef:Ik had geantwoord.
Oh shit dan ben ik bedonderd ze hadden vertelt dat hij rond de 100 kg zou gaan wegen. :tongue:
Hahahah ja inderdaad! Kzou eigenlijk volgende week ergens een pyrineesch berghond ofzo vandaan moeten toveren en teruggaan! :pffff:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Iriss schreef:Pff, thanks voor de geruststellende berichten... Ja, hij is eerder te dun dan te dik (gelukkig, probeer to te houden :lol1: ), dus theoretisch gezien zou ie nu rond de 19 kg moeten zitten, en dat zal denk ik dan een eindgewicht van zo'n 80 kg betekenen? Als dat maar niet te snel gaat, want over een maandje rijden we naar huis (vanuit Ierland) met de auto, en als ie zo doorgaat past ie niet meer op de achterbank van mijn Nissan Micra!! :denken:
Dat wordt toch een klein vrachtwagentje vrees ik :N:
Afbeelding
Mary
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mary »

Iriss schreef:Pff, thanks voor de geruststellende berichten... Ja, hij is eerder te dun dan te dik (gelukkig, probeer to te houden :lol1: ), dus theoretisch gezien zou ie nu rond de 19 kg moeten zitten, en dat zal denk ik dan een eindgewicht van zo'n 80 kg betekenen? Als dat maar niet te snel gaat, want over een maandje rijden we naar huis (vanuit Ierland) met de auto, en als ie zo doorgaat past ie niet meer op de achterbank van mijn Nissan Micra!! :denken:
Ik zou toch echt alvast een aanhangwagen gaan zoeken.
Pups groeien snel hoor :smile:
Afbeelding
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
elly p
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 bassets

Ongelezen bericht door elly p »

Iriss schreef:
bouvierpoedel schreef:Ik had geantwoord.
Hahahah ja inderdaad! Kzou eigenlijk volgende week ergens een pyrineesch berghond ofzo vandaan moeten toveren en teruggaan! :pffff:
:smile: :smile:
Of een kleintje, en dan zeggen : ja, te warm gewassen.
Afbeelding
Groetjes, Elly
poppetje82
Zeer actief
Mijn ras(sen): een griffon bruxellois en hij heet nilles

Ongelezen bericht door poppetje82 »

Haha geweldig toch. Ik zie het helemaal voor me hoe dat gegaan is in die winkel. Maar hebben jullie zelf geen personen weegschaal. Want wij tilde vroeger altijd onze hond op en gingen samen op de weegschaal staan, daarna alleen op de weegschaal gaan staan en dat gewicht eraf trekken dan weet je hoeveel je hond weegt. Maar ja als je hond 65 kilo gaat wegen dan wordt het lastig om hem op te tillen :smile:
Afbeelding
Foto gemaakt door ladybird
Ik heb een eigen weblog: www.ikbennilles.nl
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

poppetje82 schreef:Haha geweldig toch. Ik zie het helemaal voor me hoe dat gegaan is in die winkel. Maar hebben jullie zelf geen personen weegschaal. Want wij tilde vroeger altijd onze hond op en gingen samen op de weegschaal staan, daarna alleen op de weegschaal gaan staan en dat gewicht eraf trekken dan weet je hoeveel je hond weegt. Maar ja als je hond 65 kilo gaat wegen dan wordt het lastig om hem op te tillen :smile:
Dat is leuk tot 10 kilo ;)

Ik ga daarom altijd naar de dierenarts, waar ze een heel klein brokje krijgen (nadat dat gevraagd is) en het netjes wordt opgeslagen in de computer wat ze wegen.
Dierenwinkels zijn opgegeven gebied, daar begin ik niet eens aan.
Ik ben toch een verloren zaak voor ze.
En ze hebben hier geen weegschalen ook trouwens, dus ik hoef er alleen voor kippenvoer te komen :mrgreen:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

Tsja, dierenwinkels..
laat ik het zo zeggen: ik heb dezelfde opleiding gedaan als veel medewerkers en ben afgehaakt.
En dat was niet vanwege het vreselijk hoge niveau mbt dieren.
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Elmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elmo »

Marjoleine schreef:
poppetje82 schreef:Haha geweldig toch. Ik zie het helemaal voor me hoe dat gegaan is in die winkel. Maar hebben jullie zelf geen personen weegschaal. Want wij tilde vroeger altijd onze hond op en gingen samen op de weegschaal staan, daarna alleen op de weegschaal gaan staan en dat gewicht eraf trekken dan weet je hoeveel je hond weegt. Maar ja als je hond 65 kilo gaat wegen dan wordt het lastig om hem op te tillen :smile:
Dat is leuk tot 10 kilo ;)

Ik ga daarom altijd naar de dierenarts, waar ze een heel klein brokje krijgen (nadat dat gevraagd is) en het netjes wordt opgeslagen in de computer wat ze wegen.
Dierenwinkels zijn opgegeven gebied, daar begin ik niet eens aan.
Ik ben toch een verloren zaak voor ze.
En ze hebben hier geen weegschalen ook trouwens, dus ik hoef er alleen voor kippenvoer te komen :mrgreen:
Sanja weegt 23 kilo en die weeg ik zo af en toe nog steeds door haar op te tillen om samen op de weegschaal te staan, moet ik er wel bij zeggen dat ze keurig mee werkt en netjes stil op mijn arm zit met haar voorpoten op mijn schouders,ze gaat al klaar staan als ik de weegschaal pak :mrgreen:
Osi is met haar 72 kilo wat te zwaar om te tillen :engel: haar zet ik heel af en toe gewoon op de keienweegschaal in het tuincentrum
De website van Sanja en Femie
Afbeelding
Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
Iriss
geregistreerd lid

Ik heb hier idd geen weegschaal (nooit gekocht, had m anders speciaal voor mac aan willen schaffen tot ik hem hier vlakbij gewoon bij de dierenarts kon wegen).
@ elmo: wat flauw zeg! kom, wat is 72 kg nou! :hmmm:
Hier verderop woont een typetje pyrinese knuffelbeer, toch eens vragen of ik die van de week eens mag lenen, en dan zou ik graaaag een foto van het gezicht van de verkoopster maken!! :engel:
"ze krijgen toch altijd een groeispurt rond de 19 weken...?!" :denken: :engel:
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

:smile:
Onze dierenwinkel adviseert om honden en katten elke 2 weken een Frontline pipet te geven :N:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

Ach de dierenwinkelmeneer hier in de buurt vertelde dat ik Bob aan het vergiftigen was door hem vers voer te geven. Ik moest aan de brok. Bob zou op deze manier nog geen 1 jaar worden.

Nu mogen mensen best een andere mening hebben dan ik dat heb hoor, maar zo belerend doen wekt bij toch echt een vorm van allergie op.

Gelukkig was er iemand op dit forum die meteen wist over welke zaak ik het had. Dus die allergieaanval was niet vreemd zeg maar :F:
En de groeten van de mannen :zwaai
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Iriss schreef:Ik heb hier idd geen weegschaal (nooit gekocht, had m anders speciaal voor mac aan willen schaffen tot ik hem hier vlakbij gewoon bij de dierenarts kon wegen).
Ik ging ook altijd naar de DA destijds om mijn hond te wegen, maar toen ik zoveel vragen kreeg, zonder dat ik mijn hond kon wegen ben ik ermee gestopt.

Ik heb geen zin om elke keer mijn naam, adres, naam hond, wanneer ik voor het laatst ben geweest en op mijn manier van voeren verantwoording af te moeten leggen.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

pepim schreef: Ik ging ook altijd naar de DA destijds om mijn hond te wegen, maar toen ik zoveel vragen kreeg, zonder dat ik mijn hond kon wegen ben ik ermee gestopt.

Ik heb geen zin om elke keer mijn naam, adres, naam hond, wanneer ik voor het laatst ben geweest en op mijn manier van voeren verantwoording af te moeten leggen.
Doen ze dat?
Belachelijk :piew:

Hier noteren ze het keurig en toen een stagiaire het eens niet wilde doen, heeft die vreselijk op haar donder gekregen van de DA: die zei dat ze gewoon wilde weten wat honden uit de praktijk wegen en als ik elke week kom, dan heeft ze het elke week te noteren. :klaar:
En de vorige keer staat er dan dus gewoon in, dat hoeft ze niet te vragen dus.
Ik heb er maar één keer gemeld dat ik vers voer (nu staat dat gewoon in het dossier) en toen zei de DA: ja, dat is te zien: prima gebitten. :ok:

Nu heb ik bv dus wel gemeld dat Orpa drachtig is en kom ik tweemaal per week wegen, en de dekdatum en alles wordt dan genoteerd. En als er op de uitgerekende datum nog geen bericht is dat ze bezig is, bellen zij om te vragen hoe het gaat.
Ik heb gewoon een goeie dierenarts, in elk geval een die snapt wat klantvriendelijkheid is ;)

Afbeelding

jodi
Actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jodi »

Je krijgt vast een beer van een hond :mrgreen:
Ik ben eigenlijk best tevreden over de dierenwinkel waar ik altijd heen ga.
ja, okee ze kenden de galgo en podenco niet.
Ik maakte er altijd wel een praatje en zo wisten ze ook dat het het honden uit spanje waren.
Toen ik daar op een dag binnenkwam met joy en Dizzy omdat ik tuigjes moest hebben voor in de auto, zeiden ze gelijk ach got ohh wat zijn ze mager. waarop ze gelijk idd met koekjes aankwamen :( Gelukkig vroeg ze het wel, want heb er een hekel aan als iemand ongevraagd mijn honden gat voeren :devil:
Waarop ik zei, 1 mag je geven en niet meer!!!!Bovenden zijn ze niet mager, dat hoort zo, ze zijn eerder te dik als te dun!!!Nee in hun ogen echt veels te mager...Keer der op kwamen ze er op terug en hadden volgens mij even gegoogled
Vorige week toen we er waren en Azul was mee, vroegen ze hoe oud Azul was omdat ze dachten dat het nog een pupske was en dezelfde grootte zou krijgen als joy en azul :oohja:
verders zijn ze altijd heel aardig en behulpzaam :engel: Moeten zo af en toe alleen nog wat bijleren
Lieke67
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lieke67 »

Ik moet ook maar eens met Birke naar deze dierenwinkel, ik wil graag weten hoe groot hij uiteindelijk gaat worden.
Ben altijd in voor vakkundig advies :Q:
Zolang mensen denken dat dieren niet voelen, zullen dieren voelen dat mensen niet denken...
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Marjoleine schreef:
pepim schreef: Ik ging ook altijd naar de DA destijds om mijn hond te wegen, maar toen ik zoveel vragen kreeg, zonder dat ik mijn hond kon wegen ben ik ermee gestopt.

Doen ze dat?
Belachelijk :piew:

Hier noteren ze het keurig en toen een stagiaire het eens niet wilde doen, heeft die vreselijk op haar donder gekregen van de DA: die zei dat ze gewoon wilde weten wat honden uit de praktijk wegen en als ik elke week kom, dan heeft ze het elke week te noteren. :klaar:
En de vorige keer staat er dan dus gewoon in, dat hoeft ze niet te vragen dus.
Ik heb er maar één keer gemeld dat ik vers voer (nu staat dat gewoon in het dossier) en toen zei de DA: ja, dat is te zien: prima gebitten. :ok:

Nu heb ik bv dus wel gemeld dat Orpa drachtig is en kom ik tweemaal per week wegen, en de dekdatum en alles wordt dan genoteerd. En als er op de uitgerekende datum nog geen bericht is dat ze bezig is, bellen zij om te vragen hoe het gaat.
Ik heb gewoon een goeie dierenarts, in elk geval een die snapt wat klantvriendelijkheid is ;)
Dat is fijn, want ik kom dus nu amper nog bij mijn DA. Ik bestel meestal dingen die ik nodig heb via internet tegenwoordig en zeker niet via de DA.

Het is overigens wel jammer, want ik dacht dat ze dan beter aan de DA gewend zou zijn en daarbij dacht dat ik gewoon makkelijk even binnen kon lopen. Zodat als er iets met mijn Mies was ze niet zo gestressed zou zijn. Ik vond het in ieder geval wel jammer.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

pepim schreef: Het is overigens wel jammer, want ik dacht dat ze dan beter aan de DA gewend zou zijn en daarbij dacht dat ik gewoon makkelijk even binnen kon lopen. Zodat als er iets met mijn Mies was ze niet zo gestressed zou zijn. Ik vond het in ieder geval wel jammer.
Dat is zeker jammer.
Al onze honden willen acuut naar binnen als we langs de DA komen omdat die lekkere koekjes heeft en knuffels.
En die komen ook altijd, van assistentes én van DA's.

Toen onze Lobke nog leefde heeft die heel wat ellende meegemaakt bij deze DA, maar ze bleef vriendelijk en gezellig en ze ging tot het laatst om een koekje vragen, en daar kreeg ze altijd een knuffeltje bij.
Zo hoort het toch?
Zo zou het althans wel moeten, vind ik.

Afbeelding

Jacintha
Zeer actief
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

Jeutje, dan heb je wel een hele grote Golden in Wording hoor :smile:

Wij wegen ook altijd bij de DA, Anouk is op dieet dus die gaat elke 2 weken (vind ze niet zo grappig want ze heeft een bloedje hekel aan de DA) en Yoda gaat elke 4 weken want die schommelt een beetje met zijn gewicht, die is iets te mager en dan weer iets te dik, we moeten nog even uitvogelen hoeveel gram voer hij moet krijgen per dag nu hij weer op brok zit.

Dat ongevraagd volstouwen met koekjes vind ik trouwens wel heel hinderlijk, sommige baasjes willen het niet hebben omdat een hond te dik word, maar wat als een hond nou voedselallergie heeft bijvoorbeeld?
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

Marjoleine schreef:
pepim schreef: Het is overigens wel jammer, want ik dacht dat ze dan beter aan de DA gewend zou zijn en daarbij dacht dat ik gewoon makkelijk even binnen kon lopen. Zodat als er iets met mijn Mies was ze niet zo gestressed zou zijn. Ik vond het in ieder geval wel jammer.
Dat is zeker jammer.
Al onze honden willen acuut naar binnen als we langs de DA komen omdat die lekkere koekjes heeft en knuffels.
En die komen ook altijd, van assistentes én van DA's.

Toen onze Lobke nog leefde heeft die heel wat ellende meegemaakt bij deze DA, maar ze bleef vriendelijk en gezellig en ze ging tot het laatst om een koekje vragen, en daar kreeg ze altijd een knuffeltje bij.
Zo hoort het toch?
Zo zou het althans wel moeten, vind ik.
Onze DA heeft zelfs een speciaal puppyspreekuur (je moet wel even bellen maar verder is het gratis). Hond wordt op de tafel gezet, even gebit bekeken en bevoeld. Alles om de hond te laten wennen aan de DA.
koekje erin en tot de volgende keer.
Ik vind het een prima actie want Bob hobbelt iedere keer vrolijk naar binnen. Ondanks dat hij het koekje weer uitspuugt :piew: (wil geen koekjes, raar beest :pffff: )
En de groeten van de mannen :zwaai
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Iriss schreef:Daar sta je dan, in de dierenwinkel met je 19 weken oude goldenpup. Eéindelijk een dierenwinkel gevonden waar ze een weegschaal hebben :E: (voorheen moesten we bij gebrek aan een weegschaal naar de dierenartspraktijk). Dus hoppa, kleine Mac op de weegschaal en er vormt zich een keurig '16,2' op het beeldscherm. De overvriendelijke (en overspraakzame) verkoopster stormt op me af om Mac vol te stoppen met koekjes, waarbij ik erg vreemd/boos word aangekeken als ik haar uitleg dat hij geen koekjes mag (ben ik zo'n dierenbeul?). Vervolgens begint mevrouw heftig te rekenen, te rekenen, te rekenen, om vervolgens tot de conclusie te komen: "mevrouw, uw golden reu wordt later 65 kg"

:denken: :hmmm: :denken:

God, ik was toch écht in de veronderstelling dat ik een raszuivere golden had... :denken: "ja, hij wordt gewoon heeeeel groot!!" Eh, juist! :blah: :oohja:

Meer mensen ervaringen met van die wijsneuzen in de dierenwinkel die er de ballen verstand niet van hebben? Helaas is dit zo'n beetje de beste zaak die ik kan vinden... (iig kwa assortiment, de meesten verkopen alleen pedigree en aanverwanten)

Groetjes Iris en Mac
Wegen in de dierenzaak en voedings advies.. beiden heb ik nooit gedaan.. ja een keer met een konijn langs gegaan als kind omdat ik wilde weten of het een mannetje of vrouwtje was.. gut.. dat zou me toch een enorm konijn worden... (Gul had idd een beer van een papa, en zijn oren waren erg groot .. maar hij is een klein konijn gebleven met enorme oren, en er kwam geen vet aan :engel: )
Ik weeg ze eigenlijk alleen bij de da als ik kies voor volledige checkup bij het enten. Voedingsadvies.. ik heb eigenlijk zelf en op adviezen van mensen die een bepaalde brok gaven bepaalde brokken aangekeken.. adviezen van dierenwinkels tsja.. wat voor de ene hond een superbrok is is voor de andere hond weer juist niet goed heb ik gemerkt..
Zit nu op een bepaalde brok waar beide honden het lekker op doen af en toe wat vers en ik vind het prima..

Een golden van 65 kilo... wow :mrgreen:
Marloes*
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marloes* »

Haha, nou, ehh, succes!

Hier is de dierenarts laat maar zeggen een huis van ons verwijdert, de buren van onze buren dus, en Bo vind het daar altijd wel geinig.
Toen ze nog echt klein was gingen we iedere week eventjes wegen, werd het gelijk genoteerd, en kwam de DA of assistente met een koekje (dit vroegen ze eerst netjes).
Gevolg is nu alleen dat je met een boog om de DA heen moet lopen als je haar tegenkomt, anders word ze besprongen, en eigenlijk ook met een boog om de praktijk heen omdat Bo je anders naar de deur toe sleurt.

OT: Dat wordt een nieuwe auto.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”