Hou ons op de hoogte!
Ben je lang thuis voor de bevalling en erna, of moet je gaan werken?
succes!
Moderator: moderatorteam

Visite is misschien stress. Kan is groot dat ze vannacht misschien weer begint. Succes!Luna4702 schreef:Alles is weer weg! Ik kreeg onverwacht visite! zul je net zien. Hij kwam binnen en spontaan na 5 min. is alles weg. Niet meer graven, niet meer hijgen, niet meer onrustig NIKS!![]()
Wel verliest ze steeds slijm en begint de melk af en toe te lopen. Haar temp is normaal. Ze ligt nu rustig naast mij. Ik hoop dat ze een beetje kan bijkomen want het was vanmiddag echt al wel behoorlijk heftig! Ik heb 1,5 uur bij haar gezeten en ze was niet rustig te krijgen.
We kijken het wel weer rustig aan![]()
Groetjes Linda
daarom hier gewoon rust in de tent rondom de uitgerekende datum, geen vreemd volk over de vloer, geen drukte, niets van dat alles.....rust en een vertrouwde omgeving....LongFields schreef:Een teef kan de boel onderbreken op het moment dat ze het niet vertrouwt of wanneer ze gestressed raakt, zoals bij de visite het geval kan zijn geweest. Ik heb in het boek van Naaktgeboren gelezen dat sommige teven echt alleen willen bevallen als er niemand in de buurt is, of juist alleen wanneer de baas er is.
Maar ik denk dat het niet heel lang meer zal gaan duren, ik denk niet dat je een heel rustige nacht zult hebben.![]()
Succes alvast.
Luna4702 schreef:De eerste dagen idd geen bezoek hier over de vloer.
Zeis inmiddels weer aan het hijgen en ze word weer onrustiger. We wachten weer rustig even af.......