Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Greenfield 21

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

kiddo
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar,Mechelaar.

Greenfield 21

Ongelezen bericht door kiddo »

Heeft iemand ervaring met Greenfield 21?
Het staat ook niet op de lijst :wink:
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Re: Greenfield 21

Ongelezen bericht door Meike »

Ik heb geen ervaring met de brok. De brok bevat maar 14% vlees, dit vind ik erg weinig. Er zijn betere brokken, die niet perse duur hoeven te zijn.
kiddo
Actief

Okee, dank je wel.
Is inderdaad weinig vlees.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

zijn wel goede brokken hoor, en relatief gunstig geprijsd :19: volgens mij
de lam rijst variatie heel populair bij honden die wat gevoeliger zijn op maag en darm gebied
kiddo
Actief

Nou, ik was van de week bij een dierenwinkel en de eigenaar zei dat het zo'n goede brok was.
Ik was wel nieuwsgierig geworden, vandaar mijn vraag want ik had nog nooit van het merk gehoord.
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

S@ndr@ schreef:zijn wel goede brokken hoor, en relatief gunstig geprijsd :19: volgens mij
de lam rijst variatie heel populair bij honden die wat gevoeliger zijn op maag en darm gebied
Er zijn betere brokken die goedkoper zijn dan dit, bijvoorbeeld Biofood. Maar als je afhankelijk bent van wat ze in de winkel bij je in de buurt verkopen, wordt het misschien lastiger.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Meike schreef:
S@ndr@ schreef:zijn wel goede brokken hoor, en relatief gunstig geprijsd :19: volgens mij
Er zijn betere brokken die goedkoper zijn dan dit, bijvoorbeeld Biofood. Maar als je afhankelijk bent van wat ze in de winkel bij je in de buurt verkopen, wordt het misschien lastiger.
wat beter is, bepaald de hond, door hoe hij het er op doet, niet door een analyse van de ingrediënten.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

S@ndr@ schreef:
Meike schreef:
wat beter is, bepaald de hond, door hoe hij het er op doet, niet door een analyse van de ingrediënten.
In eerste instantie kijk je wat de ingredienten zijn, en wat dus gezonder is voor een hond in het algemeen.
Daarna ga je pas kijken of de hond er idd ook gezond en fit op blijft, maar dan zal je het eerst uit moeten proberen, anders weet je het niet.
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”