Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Animaux dierencasting
Moderator: moderatorteam
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Animaux dierencasting
Nee, ik ken het niet. Ken wel iemand die meedeed met een casting en die uiteindelijk haar Westie moest bleken (moest witter dan wit worden), 10 keer moest laten opdraven met elke keer nieuwe kunstjes en daarna moest ze haar hondje op het vliegtuig naar Z-Afrika zetten zonder dat ze zelf mee mocht. Dat hoorde ze op het laatste moment even. Je moet je hondje dan en dan afgeven op schiphol
Voor een reclame van Cesar geloof ik. Dat heeft ze dus even niet gedaan.
Er zijn toen wel enkele Westies klakkeloos op het vliegtuig gezet volgens mij. 
Laatst gewijzigd door laeken op 23 jul 2010 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Raar. Ik ken wel iemand die samen met haar Westie is mee gegaan naar Zuid Afrika voor de Cesar reclameMARC_S schreef:Nee, ik ken het niet. Ken wel iemand die meedeed met een casting en die uiteindelijk haar Westie moest bleken (moest witter dan wit worden), 10 keer moest laten opdraven met elke keer nieuwe kunstjes en daarna moest ze haar hondje op het vliegtuig naar Z-Afrika zetten zonder dat ze zelf mee mocht. Dat hoorde ze op het laatste moment even. Je moet je hondje dan en dan afgeven op schipholVoor een reclame van Cesar geloof ik. Dat heeft ze dus even niet gedaan.
Er zijn toen wel enkele Westies klakkeloos op het vliegtuig gezet.
-
laeken
- Zeer actief
Serieus? Wat vreemd.Maeve schreef:Raar. Ik ken wel iemand die samen met haar Westie is mee gegaan naar Zuid Afrika voor de Cesar reclameMARC_S schreef:Nee, ik ken het niet. Ken wel iemand die meedeed met een casting en die uiteindelijk haar Westie moest bleken (moest witter dan wit worden), 10 keer moest laten opdraven met elke keer nieuwe kunstjes en daarna moest ze haar hondje op het vliegtuig naar Z-Afrika zetten zonder dat ze zelf mee mocht. Dat hoorde ze op het laatste moment even. Je moet je hondje dan en dan afgeven op schipholVoor een reclame van Cesar geloof ik. Dat heeft ze dus even niet gedaan.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Volgens mij vorig jaar, hooguit anderhalf jaar geleden.
-
laeken
- Zeer actief
Ik zal het even aan Martijn navragen want die kent die persoon nog veel beter. Zover ik weet moesten ze meegeven worden met de trainers. Die zouden dan voor de hondjes zorgen en ze verder trainen voor de reclame. Kan dat ik me heel erg vergis maar het ging om die reden dus niet door begreep ik 
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, Tank staat al een tijd ingeschreven en ik ben een paar keer gebeld. De laatste keer was hij gekozen voor een reclame van ING geloof ik met een pratende Engelse Bulldog. Iedereen wilde Tank maar helaas ING wilde liever een Engelse.
- Lellibel
- Zeer actief
wat leuk, kost het je eigenlijk iets om je in te schrijven?Brigitte schreef:Ja, Tank staat al een tijd ingeschreven en ik ben een paar keer gebeld. De laatste keer was hij gekozen voor een reclame van ING geloof ik met een pratende Engelse Bulldog. Iedereen wilde Tank maar helaas ING wilde liever een Engelse.

-
Brigitte
- Zeer actief
volgens mij 25 euro.
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ken haar ook. Geloof dat ze idd met twee Westies is gegaan en ze is zeker zelf meegeweest. Was misschien iets langer geleden dan 1,5 jaar denk ik? Jaar of twee tot drie zou ik zo zeggen, maar dat is detail.Maeve schreef:Raar. Ik ken wel iemand die samen met haar Westie is mee gegaan naar Zuid Afrika voor de Cesar reclameMARC_S schreef:Nee, ik ken het niet. Ken wel iemand die meedeed met een casting en die uiteindelijk haar Westie moest bleken (moest witter dan wit worden), 10 keer moest laten opdraven met elke keer nieuwe kunstjes en daarna moest ze haar hondje op het vliegtuig naar Z-Afrika zetten zonder dat ze zelf mee mocht. Dat hoorde ze op het laatste moment even. Je moet je hondje dan en dan afgeven op schipholVoor een reclame van Cesar geloof ik. Dat heeft ze dus even niet gedaan.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Luka stond ingeschreven. Hij is 1 keer gevraagd voor een filmopname voor een kunstenaar uit New York. Helaas kon ik het weekend van de opnames echt niet. Aardige mensen bij Animaux. Het kost idd €25, tenzij je hond een GG2 diploma heeft, dan kost het niets 

- Lellibel
- Zeer actief
oke bedankt! ik dacht er namelijk aan om met roos mee te doen maar die heeft geen diploma's
Kan wel veel dus ik hoop dat het wel mag.

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
haha wat een onzin een hond die zijn GG2 heeft kost niks
Hoeven ze ook geen moeite te doen
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
al mijn honden staan ingeschreven, het kostte me niets want ze waren een basenji nodig en die hadden ze niet dus hadden ze mij opgezocht op internet en als tegenprestatie mocht ik al mijn honden gratis inschriijven
voor de fotoshoot waar ze voor belden enzo hebben we ook betaald gekregen, het was erg leuk , de fotograaf en de reclameman waren heel aardig en geduldig , het resultaat zie je als je de link aanklikt hieronder en Thirza prijkt op po het bedrijfs visitekaartjes en briefpapier
http://www.spotonline.nl/
mijn 3 witte en Barry hebben ook meegedaan aan een tv- reclame van ikkan van het ministerie , hier kregen we ook een aardige vergoeding voor maar dit is niet via animaux gegaan maar via een oproep van betreffend reclame bureau op internet, ik had voor de grap gereageerd want ze wilden goed luisterende honden maar ze hebben toch voor mijn setje gekozen
het was in hartje amsterdam en een lange dag maar de honden vonden alle aandacht heerlijk en het was erg leuk om mee te maken met af en toe wat hilarische momenten ( zoals toen er een kat opdook
)en een goede ervaring ook voor de honden 
mijn 3 witte en Barry hebben ook meegedaan aan een tv- reclame van ikkan van het ministerie , hier kregen we ook een aardige vergoeding voor maar dit is niet via animaux gegaan maar via een oproep van betreffend reclame bureau op internet, ik had voor de grap gereageerd want ze wilden goed luisterende honden maar ze hebben toch voor mijn setje gekozen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Lellibel
- Zeer actief
leuk zegPodenji schreef:al mijn honden staan ingeschreven, het kostte me niets want ze waren een basenji nodig en die hadden ze niet dus hadden ze mij opgezocht op internet en als tegenprestatie mocht ik al mijn honden gratis inschriijvenvoor de fotoshoot waar ze voor belden enzo hebben we ook betaald gekregen, het was erg leuk , de fotograaf en de reclameman waren heel aardig en geduldig , het resultaat zie je als je de link aanklikt hieronder en Thirza prijkt op po het bedrijfs visitekaartjes en briefpapier
![]()
mijn 3 witte en Barry hebben ook meegedaan aan een tv- reclame van ikkan van het ministerie , hier kregen we ook een aardige vergoeding voor maar dit is niet via animaux gegaan maar via een oproep van betreffend reclame bureau op internet, ik had voor de grap gereageerd want ze wilden goed luisterende honden maar ze hebben toch voor mijn setje gekozenhet was in hartje amsterdam en een lange dag maar de honden vonden alle aandacht heerlijk en het was erg leuk om mee te maken met af en toe wat hilarische momenten ( zoals toen er een kat opdook
)en een goede ervaring ook voor de honden

- Faunaat
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Border Collie
Haha, ik heb eens een keer meegedaan aan een fotowedstrijd met mijn cavia. Eerste prijs was dus een profiel op de site. Mijn eerste caaf was altijd erg fotogeniek, dus ik maakte wel een kans. Was ik heilig van overtuigd. En het klopte! Ze werd niet eerste, maar wel tweede!
Was er natuurlijk super blij mee en heb een kalender als prijs gekregen.
Het was trouwens deze foto:

(Helaas is ze al 4 jaar geleden overleden)
Het was trouwens deze foto:

(Helaas is ze al 4 jaar geleden overleden)
- Lellibel
- Zeer actief
zazoe staat ook al ingeschrevenSanne!! schreef:haha wat een onzin een hond die zijn GG2 heeft kost niks![]()

- Joepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
De Bloedhond van mijn ouders heeft in de jaren '70 in een reclame gezeten met een koptelefoon op zijn kop.
De hond vond er geen moer aan , mijn ouders niet het duurde echt heeeeel lang dus voor hun was het eenmalig.
In latere filmpjes is er toen een andere Bloedhond gebruikt.
De hond vond er geen moer aan , mijn ouders niet het duurde echt heeeeel lang dus voor hun was het eenmalig.
In latere filmpjes is er toen een andere Bloedhond gebruikt.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik zie het nu ook inderdaad!Lellibel schreef:zazoe staat ook al ingeschrevenSanne!! schreef:haha wat een onzin een hond die zijn GG2 heeft kost niks![]()
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13