Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En dat wordt dat gewoon gefilmd.
Moderator: moderatorteam
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
En dat wordt dat gewoon gefilmd.
En gewoon niet ingrijpen eerst filmen. Hoop dat ie daarnaast wel wat consequenter aangepakt is :N:
" onclick="window.open(this.href);return false;

- CKS
- Zeer actief
Re: En dat wordt dat gewoon gefilmd.
Ok dan......
Kees
Kees
-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
We stonden erbij en we keken er naar...... 
Ik had die hond een oplawaai gegeven.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jemig :N:
Je kan er ook in doorslaan, negatief gedrag negeren
Je kan er ook in doorslaan, negatief gedrag negeren
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
- Noortje
- Vaste gebruiker
En toen had je een dominante hond.........
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Idioten 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Syllvero
OMG, niet normaal dit,..
Ze grijpen niet eens in.
Ze grijpen niet eens in.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Hahaha! Ik hoop voor die mensen dat ze het blijven negeren. Nu is het nog een pup, als hij straks een grote stoere Dog is dan piepen ze wel anders. Hoewel, dan moet hij natuurlijk weer herplaatst worden 

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Wat een idioten.. haha, wat grappig, als je grote hond je kind omver duwt en erop springt en daar houdt. Die mensen moeten eens weten wat voor hond ze creëren..
Toen ik de titel zag dacht ik meteen hier aan: " onclick="window.open(this.href);return false; Echt dat die gast niks doet behalve staan schreeuwen..
Toen ik de titel zag dacht ik meteen hier aan: " onclick="window.open(this.href);return false; Echt dat die gast niks doet behalve staan schreeuwen..

-
KimberleyZero
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Niet normaal. Lekkere ouders zeg dat ze hier niet eens wat aan doen.. 
-
S@ndr@
- Zeer actief
slaan zou ik hem niet, maar hij kwam niet eens zover dat hij mijn kind omver zou duwen,
hupsakee gewoon duidelijk zijn
- Heamla
- Actief
- Mijn ras(sen): Maltezer X ? en een Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Dit is zo'n hond die straks op marktplaats staat met de tekst: En hij is zo leuk met de kinderen
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ze staan er niet bij, ze moedigen het aan. Door erom te lachen. Die hond is heel vriendelijk bezig een goede stap omhoog in de rangorde te doen. Daar hoef je hem geen oplawaai voor te geven. Die hond gedraagt zich normaal op zijn honds. Die baasjes zijn niet wijs. overgens lijkt me dit in scene gezet, want dochterlief gaat al mooi op de grond zitten. Het zal dus wel vaker voorkomen en nu vonden ze dat hun slechte opvoeding met de rest van de wereld gedeeld moest worden.DjockPuck schreef:We stonden erbij en we keken er naar......
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
wat een domme mensen
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Onvoorstelbaar dom volk 
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
goh grappig zeg......
Wat een leuke eigenaren
Wat een leuke eigenaren
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou dit is ook zowat moois zegLellibel schreef:Wat een idioten.. haha, wat grappig, als je grote hond je kind omver duwt en erop springt en daar houdt. Die mensen moeten eens weten wat voor hond ze creëren..
- corason del perro
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik woon in een wijk met heel veel katten... maar ik doe er toch alles aan dat ze die katten niet te pakken krijgen ook al zitten ze in de tuin. Tuurlijk kan dat mis gaan. En tuurlijk zou het fijner zijn als katten niet zomaar overal konden komen. Maar om dan als het misgaat maar te gaan filmen en het dan ook heel leuk op Youtube te zetten???? sorry hoor maar dat vind ik veel erger dan dat die kat even komt buurten
Het leven van een dier is toch meer waard dan het principe dat een kat niet in je tuin hoort te komen?
Het leven van een dier is toch meer waard dan het principe dat een kat niet in je tuin hoort te komen?
- Priscill@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 5
helemaal mee eenscorason del perro schreef:Ik woon in een wijk met heel veel katten... maar ik doe er toch alles aan dat ze die katten niet te pakken krijgen ook al zitten ze in de tuin. Tuurlijk kan dat mis gaan. En tuurlijk zou het fijner zijn als katten niet zomaar overal konden komen. Maar om dan als het misgaat maar te gaan filmen en het dan ook heel leuk op Youtube te zetten???? sorry hoor maar dat vind ik veel erger dan dat die kat even komt buurten![]()
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
inderdaad, ik vind het zo erg dat het gewoon gefilmd wordt en er niks aan wordt gedaan. Je moet toch wel proberen die kat te redden??? Natuurlijk horen katten niet thuis in de tuin van de buurhonden maar als mens is het denk ik toch wel een normale reactie om zo'n beest te redden?

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Of het echt in scéne is gezet betwijfel ik, maar het lijkt me niet de eerste keer dat de hond dit doet. Een oplawaai geven hoeft idd niet als je hem met een commando kunt laten ophouden, maar ik vind het wel heel kwalijk dat er niet wordt voorkomen dat de hond dit kan doen. Vind dit absoluut een big nonoflamme schreef:Ze staan er niet bij, ze moedigen het aan. Door erom te lachen. Die hond is heel vriendelijk bezig een goede stap omhoog in de rangorde te doen. Daar hoef je hem geen oplawaai voor te geven. Die hond gedraagt zich normaal op zijn honds. Die baasjes zijn niet wijs. overgens lijkt me dit in scene gezet, want dochterlief gaat al mooi op de grond zitten. Het zal dus wel vaker voorkomen en nu vonden ze dat hun slechte opvoeding met de rest van de wereld gedeeld moest worden.DjockPuck schreef:We stonden erbij en we keken er naar......
Laatst gewijzigd door Naima op 08 aug 2010 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Tsja die kat is flink kut natuurlijk. Maar katteneigenaren vind ik ook altijd nogal laconiek over vogels die de kat doodmaakt. Ik denk dat de eigenaar van deze hond geen zier geeft om deze kat. Net als die katteneigenaren die geen zier geven om de vogels. Daarmee praat ik het niet goed hoor, maar ik vind het soms wel dubbel hoe gedacht wordt door katteneigenaren. Wat de hond doet, is ook volstrekt natuurlijk tenslotte 
En die hond met kind. Ik vind dat mensen zich in dit topic nogal tegen de hond richten. Vanuit de hond vind ik dit helemaal niet gek. Vanuit de volwassen eigenaren wel. Die kunnen de hond volgens mij zo leren dat kind verboden terrein is voor dit soort dingen. Daar hoef je niet voor de slaan of te schoppen lijkt me.
En die hond met kind. Ik vind dat mensen zich in dit topic nogal tegen de hond richten. Vanuit de hond vind ik dit helemaal niet gek. Vanuit de volwassen eigenaren wel. Die kunnen de hond volgens mij zo leren dat kind verboden terrein is voor dit soort dingen. Daar hoef je niet voor de slaan of te schoppen lijkt me.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
De katten uit de buurt weten inmiddels dat Izzie in de tuin loopt. Ik zie er bijna nooit meer een. Katten zijn ook niet achterlijkNanna schreef:De poes die zich hier in de tuin waagt is dood ook.
Dat doet Topsi. Mijn buren hebben drie dure raskatten (blauwe russen)![]()
Ik heb ze duidelijk gewaarschuwd: bij je houden. Anders zijn er dode russen te betreuren.
Ik zou dat heel rot voor de poes in kwestie vinden maar ik ga er mijn hond niet uit MIJN tuin voor weghouden.

Linda, Izzie en Bram
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Maar Nanna,dan zet je toch gewoon je tuin goed af?Of je gaat 10 keer per dag al handenklappend naar buiten alvorens je honden in de tuin te laten.Nanna schreef:De poes die zich hier in de tuin waagt is dood ook.
Ik heb ze duidelijk gewaarschuwd: bij je houden. Anders zijn er dode russen te betreuren.
Ik zou dat heel rot voor de poes in kwestie vinden maar ik ga er mijn hond niet uit MIJN tuin voor weghouden.
Of je neemt een waterpistool mee naar buiten.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik heb in het begin toen ik door had dat Izzie waarschijnlijk voor de kill gaat wel eerst de katten weggejaagd voordat ik haar in de tuin liet. Zo konden de katten zich instellen op een nieuwe situatie. Zo raar is dat nou toch ook weer niet?marian* schreef:Maar Nanna,dan zet je toch gewoon je tuin goed af?Of je gaat 10 keer per dag al handenklappend naar buiten alvorens je honden in de tuin te laten.Nanna schreef:De poes die zich hier in de tuin waagt is dood ook.

Linda, Izzie en Bram
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik refereerde meer aan dingen hier al heel vaak gezegd zijn (en met een knipoog)Zoek stok! schreef:Ik heb in het begin toen ik door had dat Izzie waarschijnlijk voor de kill gaat wel eerst de katten weggejaagd voordat ik haar in de tuin liet. Zo konden de katten zich instellen op een nieuwe situatie. Zo raar is dat nou toch ook weer niet?marian* schreef:Maar Nanna,dan zet je toch gewoon je tuin goed af?Of je gaat 10 keer per dag al handenklappend naar buiten alvorens je honden in de tuin te laten.Nanna schreef:De poes die zich hier in de tuin waagt is dood ook.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Oooh, kijk eens hoe leuk de hond met kindlief speelt

-
LittleBoy
- Actief
Ik ga akkoord met je stelling dat je je kat bij je houdt, maar dat neemt niet weg dat een mens zo dient te reageren. Waar gaan we naartoe als iedereen alles maar mag zitten afknallen wat hem niet zint. Op die manier waren de reigers bijna uit België verdwenen... mensen met een vijver die ze op allerhande manieren naar het leven stonden. En geef toe.. dit wens je geen enkel dier toe omdat zijn baasje hem niet in de tuin houdt. (want het ligt nog altijd aan de baas, niet het dier)Martijn schreef:Het interesseert niet iedereen of er een kat gemold wordt.corason del perro schreef: Het leven van een dier is toch meer waard dan het principe dat een kat niet in je tuin hoort te komen?
Mij persoonlijk heel veel maar ik ben niet zo blind om te denken dat de wereld een veilige plek voor mijn kat is.
Er is maar één iemand verantwoordelijk en dat is degene die verantwoordelijk voor de kat is.
Je kunt je regeltaakjes niet zomaar even op een ander afschuiven en dan verwachten dat ze het op jouw manier doen.
Die kat loopt trouwens ook de volière van de buurman aan de andere kant kapot te maken, de vogels te vangen of in je perkje sla te schijten.
Maar dat moet je dan maar prima vinden anders ben je een zeikerd. Nou, deze meneer vind je misschien een zeikerd als je je al druk maakt dat je kat even wat rek en strekoefeningen toebedeeld krijgt.
Hou hem dan ook bij je.
En nogmaals, ik ben dol op katten. Kun je nagaan hoe iemand die er ronduit een hekel aan heeft redeneert.
Je moet niet verwachten dat iedereen op je kat zit te wachten. Ja, zitten wachten wel, maar dan met een buks er naast.
En dat begrijp ik eigenlijk best.
Je flikkert je hond en je cavia toch ook niet bij een ander in de tuin? Waarom de kat dan wel? Bij je houden.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Absoluut een NoExpecting schreef:Of het echt in scéne is gezet betwijfel ik, maar het lijkt me niet de eerste keer dat de hond dit doet. Een oplawaai geven hoeft idd niet als je hem met een commando kunt laten ophouden, maar ik vind het wel heel kwalijk dat er niet wordt voorkomen dat de hond dit kan doen. Vind dit absoluut een big nonoflamme schreef:Ze staan er niet bij, ze moedigen het aan. Door erom te lachen. Die hond is heel vriendelijk bezig een goede stap omhoog in de rangorde te doen. Daar hoef je hem geen oplawaai voor te geven. Die hond gedraagt zich normaal op zijn honds. Die baasjes zijn niet wijs. overgens lijkt me dit in scene gezet, want dochterlief gaat al mooi op de grond zitten. Het zal dus wel vaker voorkomen en nu vonden ze dat hun slechte opvoeding met de rest van de wereld gedeeld moest worden.DjockPuck schreef:We stonden erbij en we keken er naar......
Het is een jonge hond, en ik denk dat het makkelijk af te leren zou zijn. Maar zowel pap en mama als het kind zelf lachen er mee. Dat maakt het voor de hond natuurlijk nog 10 x zo interessant om het te doen.