Daarnet even met de honden naar achter gelopen voor een plas- en poepwandelingetje. Ze keutelden lekker en af en toe gooide ik even een gevonden bal weg voor Joris. Toen weer op huis aan. Ik zag in de verte al 2 mensen lopen met een duitse herder. Ik kende hem niet, maar zag vanuit de verte al dat het waarschijnlijk een reu was. Dus ik lijnde Joris aan, want die kan zo irritant op honden afstormen met dat vervelende blafje van hem, dus dat wilde ik voorkomen voor hij de hond zag. Alles ging helemaal prima, joris zag de hond wel, maar liep netjes mee en Biry liep over een grote zand hoop te kijken wat daar in de verte liep. Opeens hoor ik heel hard 'Bandit, Hier!' Komt meneer duitse herder dus keihard op mij en Joris afgestormd :N: 2 seconden snuffelden ze en toen merkte Joris dat het een reu was...'Waf!' was het dus. Nou dat had hij beter niet kunnen doen. De DH behandelde hem als een knuffeltje, even flink schudden
Joris heeft nu in z'n zij een tandafdruk staan en verder gedraagt hij zich wat rustig. We kijken het maar even aan, maar voor nu zien we niet meer schade behalve een gedeukt ego. Zijn er misschien dingen waar we extra op moeten letten (ivm eventueel inwendig letsel)?

TARAK