Overigens, loopt alleen Kyra naast me (en Cody uiteraard aan de lijn). De sable collie naast Kyra is niet van mij maar kwam even buurten. Lyndie was elders aan het rondhuppelen.

Moderator: moderatorteam
Jezes mens, in je onderschrift lijk je 40 en op die nieuwe foto ben je nog geen 20. Doe mij effe het merk van je cremmetje.mercedes2803 schreef:meest recent
Ik wilde het al niet zeggenHanneke2 schreef:Jezes mens, in je onderschrift lijk je 40 en op die nieuwe foto ben je nog geen 20. Doe mij effe het merk van je cremmetje.mercedes2803 schreef:meest recent
tjeemassam schreef:het is mij in de afgelopen jaren toch wel opgevallen dat je ongeveer 15 gezichten hebt. maar die je nu op hebt op die foto is prachtig dame!
Zekermercedes2803 schreef:tjeemassam schreef:het is mij in de afgelopen jaren toch wel opgevallen dat je ongeveer 15 gezichten hebt. maar die je nu op hebt op die foto is prachtig dame!![]()
dank je wel voor het compliment...
Ik VOEL me ook echt goed dus dat zal wel te zien zijn...
Veranderen dat onderschrift, plak je nieuwe gezicht daarin...mercedes2803 schreef:tjeemassam schreef:het is mij in de afgelopen jaren toch wel opgevallen dat je ongeveer 15 gezichten hebt. maar die je nu op hebt op die foto is prachtig dame!![]()
dank je wel voor het compliment...
Ik VOEL me ook echt goed dus dat zal wel te zien zijn...
Nee joh, zij is volgens mij de rechtse van de twee hoor...Inge O schreef::N: jij hebt best wel een grote kopkitty2 schreef:
Alleen is mn haar dan zwart.
sirene schreef:Nietus da's Kori
O ik kom een nakertje aaien, wil wel eens weten hoe dat voeltsirene schreef:
Barca staat er niet echt voordelig op met zijn voor- en achterpootjes en ik ben inmiddels al van haarkleur, model en lengte veranderd. Ik kom met een jonger model Briard die veel geaait mag worden......graag zelfs!Wilm@ schreef:Als je een Briardje tegenkomt....dan zie je mij ook!
Wilm@ schreef:Barca staat er niet echt voordelig op met zijn voor- en achterpootjes en ik ben inmiddels al van haarkleur, model en lengte veranderd. Ik kom met een jonger model Briard die veel geaait mag worden......graag zelfs!Wilm@ schreef:Als je een Briardje tegenkomt....dan zie je mij ook!![]()
Doe je dat setje ook aan? Anders ben je zo lastig te herkennen, met kleding enzo.Nanna schreef:![]()