Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat nou als....
Moderator: moderatorteam
-
Syllvero
Re: Wat nou als....
Beike weegt ongeveer 27 kilo en die kan ik zelf tillen.
Mocht er wat gebeuren en hij kan zelf niet meer lopen, dan kan ik hem altijd nog tillen.
Heb gelukkig altijd mijn mobieltje bij me, dus kan altijd nog bellen, mocht er iets zijn waardoor ik hulp nodig heb.
Mocht er wat gebeuren en hij kan zelf niet meer lopen, dan kan ik hem altijd nog tillen.
Heb gelukkig altijd mijn mobieltje bij me, dus kan altijd nog bellen, mocht er iets zijn waardoor ik hulp nodig heb.
- -Mieke-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
- Aantal honden: 3
Ik heb in het voorjaar een absurde maar vreselijke nachtmerrie :N:
gehad (heb ik bijna nooit) over het feit dat Bob halverwege een wandeling niet verder kon (zijn HD poten). Ik was daarna echt oplettend waar en hoever ik ging wandelen. Gelukkig heeft hij allang weer bewezen dat hij nog redelijke wandelingen aankan, maar mijn mobiel heb ik sindsdien altijd bij als ik met de honden op pad ga.
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Misschien is het mijn romantische inslagblondie schreef:Ik zit wel eens andersom te denken.. wat nou als ik in de middle of nowhere in duin ergens mijn enkel breek of zo.. en ik geen bereik heb met de mobiel.. zal ik mijn honden zo gek krijgen dat ze als Lassie of Rintintin naar het huis van mijn ouders rennen, of zouden ze bij me blijven en kan ik het commando luid geven bij iedere mogelijke passant..![]()
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
hahaha Nettie, hier nog zo eenranetje schreef:Zat ik me ook af te vragenInge O schreef:wat deden jullie overigens allemaal voor er mobieltjes bestonden? thuisblijven met de honden? allemaal met een wawa lopen
?
![]()
Ik vergeet mijn mobieltje (eentje uit het "stenen tijdperk") zeer regelmatig.
Hij staat ook altijd uit
en op jouw vraag Inge, toen deed ik net zo als nu en stond ik op dezelfde manier in het leven.
Ik heb helemaal geen zin om me druk te maken over iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Als er iets gebeurt dan regel ik dat op dat moment dan wel.
Je kunt je wel op alle mogelijke manieren willen indekken tegen allerlei rampen, maar als er werkelijk iets gebeurt zul je zien dat dat precies iets is waar je nog nooit aan gedacht hebt en dus ook niet op voorbereid bent.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Mijn Roos is ook 25 kilo, maar ik kan haar wel tillen
Als het echt niet gaat bel ik de dierenarts of dierenambulance.

- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
mobiel altijd mee als ik met de honden loop. Ik heb er nooit over ingezeten totdat odin nu drie keer zomaar omviel, gelukkig was dit thuis, maar het zal je maar gebeuren in het bos. Dan wil ik toch kunnen bellen. Ik kan hem ook niet dragen, hij is 35 kilo en werkt dan ook niet echt mee.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ik heb geen idee meer hoe ik met Fez thuis geraakt ben
Dat was denk ik zo een gevalletje van 'moeder die de auto optilt omdat haar kind eronder ligt' :N:
Desnoods laat ik trouwens de hond achter om hulp te zoeken als het niet anders kan, denk ik.
Dat was denk ik zo een gevalletje van 'moeder die de auto optilt omdat haar kind eronder ligt' :N:
Desnoods laat ik trouwens de hond achter om hulp te zoeken als het niet anders kan, denk ik.
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Ik heb genoeg mogelijkheden:
Ten eerste heb ik altijd mijn mobiel bij me.
Ten tweede Magnum is 25 kg dus die til ik met gemak.
Ten derde heb ik de mazzel dat ik eigenlijk de auto niet verder 1km van ond wandel plekje af hoef te zetten.
En als mij wat over komt en ik niet kan lopen maar het wel een redelijk verlaten plaats is, dan zal ik Magnum me laten verwijzen door te blaffen. Hij blijft dan toch bij me, en het geblaf van een hond zal makkelijker hoorbaar zijn als het geschreeuw van mij.
Ten eerste heb ik altijd mijn mobiel bij me.
Ten tweede Magnum is 25 kg dus die til ik met gemak.
Ten derde heb ik de mazzel dat ik eigenlijk de auto niet verder 1km van ond wandel plekje af hoef te zetten.
En als mij wat over komt en ik niet kan lopen maar het wel een redelijk verlaten plaats is, dan zal ik Magnum me laten verwijzen door te blaffen. Hij blijft dan toch bij me, en het geblaf van een hond zal makkelijker hoorbaar zijn als het geschreeuw van mij.

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
magnum schreef: En als mij wat over komt en ik niet kan lopen maar het wel een redelijk verlaten plaats is, dan zal ik Magnum me laten verwijzen door te blaffen. Hij blijft dan toch bij me, en het geblaf van een hond zal makkelijker hoorbaar zijn als het geschreeuw van mij.
of je kunt ook in deze situatie gewoon je mobieltje gebruiken?