Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een gek...
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
Wat een gek...
Voor de eerste keer in de 10 jaar dat ik nu met 'n hond wandel dus 'n echte gek tegengekomen. Nu, ik kende hem wel van gezicht want voor zover ik weet is hij de enige met een Dalmatier hier in de buurt. Nu ja, gelukkig niet in Acht, maar de Achtse Barrier, aan de andere kant van de Boschdijk (grote weg in Eindhoven). Ik zag al dat het een andere was, gaat die gek z'n hond als 'n gek staan te slaan????? Ja daar ligt nu eenmaal heel veel ganzepoep en tja dat eten puppies op. Ik kom daar nu niet met Yentle. Begint hij me toch te slaan. En toch nog 'n keer. De hond begon helemaal de joekeren. Dus ik zeg d'r iets van (ik stond nog wel gelukkig, 'n heel eind van hem vandaan) Nu, hij begint me toch agresief te keer te gaan dat ik m'n bek moet houden etc etc etc.
En toen kwam die gek op me af. Gelukkig is dit parkje direct aan mjin straat, dus ik liep heel snel richting de huizen, maar er kwam al iemand naar buiten en toen vertrok-ie. Echt die vent was echt doorgedraaid, en wat erger was, er liep een man gewoon heel rustig bij, die dus helemaal niks zei. Ik weet niet of het z'n vader was of zo, maar ik zou toch echt niet met zo'n kerel willen gaan wandelen.
Het is heel jammer dat ik niet weet waar hij woont, want anders zou ik denk ik de dierenbescherming.
Gelukkig kom ik hem maar zelden tegen, ook met Tirsa heb ik hem haast nooit gezien, maar ik blijf er dus wel mooi uit de buurt, tenzij ik met de auto ben, dan ga ik hem volgen.......
En toen kwam die gek op me af. Gelukkig is dit parkje direct aan mjin straat, dus ik liep heel snel richting de huizen, maar er kwam al iemand naar buiten en toen vertrok-ie. Echt die vent was echt doorgedraaid, en wat erger was, er liep een man gewoon heel rustig bij, die dus helemaal niks zei. Ik weet niet of het z'n vader was of zo, maar ik zou toch echt niet met zo'n kerel willen gaan wandelen.
Het is heel jammer dat ik niet weet waar hij woont, want anders zou ik denk ik de dierenbescherming.
Gelukkig kom ik hem maar zelden tegen, ook met Tirsa heb ik hem haast nooit gezien, maar ik blijf er dus wel mooi uit de buurt, tenzij ik met de auto ben, dan ga ik hem volgen.......
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Re: Wat een gek...
Jeetje......wat een idioot,zeg!!
Hoe gaat het nu met je? Je zal wel vreselijk geschrokken zijn...
Ik zou toch aangifte gaan doen. Wie weet wat die gek nog allemaal aan kan richten. Arm hondje.....ik hoop dat die vent een keer flink tegen de lamp loopt en aangepakt kan worden.
Sterkte
Ik zou toch aangifte gaan doen. Wie weet wat die gek nog allemaal aan kan richten. Arm hondje.....ik hoop dat die vent een keer flink tegen de lamp loopt en aangepakt kan worden.
Sterkte
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
Neeltje
OH het gaat goed, ik was natuurlijk wel ietwat over m'n toeren. Ik ben eerst blijven staan zodat hij een eind verder was, tegelijkertijd komt de buurman aangereden met z'n aanhanger (het was bij het voetbalveld) en die wilde met z'n dochters even met Yentle knuffelen, dus dat was voor mij om even weer wat bij te komen. En toen we net weer 20 meter verder waren, komt iemand anders uit de straat met een Jack Russeltje aan en die heeft even met Yentle gespeeld. Want Yentle was ook behoorlijk geschrokken. We zijn dus alletwee weer rustig thuis gekomen.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Gelukkig maar. Arme Yentle....die wist natuurlijk ook niet wat haar overkwam. Geef haar maar een dikke knuffel!Neeltje schreef:OH het gaat goed, ik was natuurlijk wel ietwat over m'n toeren. Ik ben eerst blijven staan zodat hij een eind verder was, tegelijkertijd komt de buurman aangereden met z'n aanhanger (het was bij het voetbalveld) en die wilde met z'n dochters even met Yentle knuffelen, dus dat was voor mij om even weer wat bij te komen. En toen we net weer 20 meter verder waren, komt iemand anders uit de straat met een Jack Russeltje aan en die heeft even met Yentle gespeeld. Want Yentle was ook behoorlijk geschrokken. We zijn dus alletwee weer rustig thuis gekomen.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- poppetje82
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een griffon bruxellois en hij heet nilles
neem dan geen hond
echt erg dat je dat moest zien. Ik vind het heel dapper van je dat je er wat van zei.
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Ah wat vréselijk! Wist je dat dalmatiërs alle slechte dingen onthouden wat hun overkomt en daardoor snel angstig worden? Dit is dus een toekomstige asielhond met herplaatsingskans 0,01% 

-
Neeltje
Angstig was hij al, hij kroop helemaal in elkaar. Hij sloeg hem dus echt op z'n kop.Lellibel schreef:Ah wat vréselijk! Wist je dat dalmatiërs alle slechte dingen onthouden wat hun overkomt en daardoor snel angstig worden? Dit is dus een toekomstige asielhond met herplaatsingskans 0,01%