Zoek stok! schreef:Ik zal Bram eens vragen of hij bereid is te filmen. Denk het niet hoor, want hij vindt dat Izzie veel te hard gaat.sjaak-k schreef:Hmm, begrijp ik het goed? Is dit een toezegging?
Ik kom wel filmen
Moderator: moderatorteam
Zoek stok! schreef:Ik zal Bram eens vragen of hij bereid is te filmen. Denk het niet hoor, want hij vindt dat Izzie veel te hard gaat.sjaak-k schreef:Hmm, begrijp ik het goed? Is dit een toezegging?

Kijk, dat wilde ik nu nèt voorstellen.marye schreef:Zoek stok! schreef:Ik zal Bram eens vragen of hij bereid is te filmen. Denk het niet hoor, want hij vindt dat Izzie veel te hard gaat.sjaak-k schreef:Hmm, begrijp ik het goed? Is dit een toezegging?
Ik kom wel filmen![]()

Zie, probleem opgelost. Het is maar 2 uur rijden, kan ik halverwege even naar het erkermerderstrandmarye schreef:Zoek stok! schreef:Ik zal Bram eens vragen of hij bereid is te filmen. Denk het niet hoor, want hij vindt dat Izzie veel te hard gaat.sjaak-k schreef:Hmm, begrijp ik het goed? Is dit een toezegging?
Ik kom wel filmen![]()

nee dat niet, maar we hebben wel nog contact af en toe, hij woont vlakbij dus we kletsen wel eens wat op straat en hij is wel eens hier op bezoek geweest. ik vind hem nog altijd wel leuk maar ik heb alweer iemand anders gevonden inmiddelsInge O schreef:en die leuke man is nu je vriend of zoRagyo schreef:gewoon doenik ben die ene keer dat het volledig mis ging aan de praat geraakt met een leuke man omdat Kiba precies voor zijn deur op zijn kont ging zitten en weigerde verder te lopen naast de fiets
?