Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het type "Hapklarebrok"

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

het type "Hapklarebrok"

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Soms vraag je je af waarom mensen uberhaupt een hond hebben...
ik oordeel niet snel over mensen.. maar dit was weer zon typiche "mijn vrouw wil een chihuahua" baasje..

wij zijn de eerste dagen met de muilkorf over de camping gegaan met storm
om ff te kijken hoe de situatie was qua hond..
over het algemeen kleine hondjes.. die goed vast zaten...

op een gegeven moment.. zat het type tokkie met chihuahua aan een roze lijntje (een reutje) met body warmertje (31 graden) tja hij kon het is koud hebben.. buiten.. ze hadden natuurliijk een flatschreen buiten staan.. en een waaier :scratch: dat beestje.. zat gewoon goed vast.. en kwam altijd met een noodgang op ons toe rennen.. om zichzlef dan te smoren.. omdat ie niet verder kon.. tot ie een keer los was en als hapklare brok voor storm zijn voeten aan het wandelen en keffen was :N:
storm daar in tegen deed niets en negeert de brok waarop het baasje op ons af komt stormen het beestje bij zijn body warmer om hoog getrokken.. en wat voor vieze nep hond wij wel niet hebben.. :scratch:

raare mensen zitter er op de camping hoor..

ook een dag liepen we ff langs het water niet druk..
kindje met york en moeders komen we tegen.. kindje hier ga maar lekker kennis maken.. :80: en moeders zij ook niets tegen het kind die al opweg was naar storm..
ik haar maar ff gezegd hier word helemaal geen kennis gemaakt.. moeders gelijk kwaad tegen mij hoezo niet...
njha mevrouw die past nog wel door zijn muilkorf hoor en ik bepaal met wie mijn honden kennis maken :mann: oh kom maar gauw schat dat is een stoute hond..

maar storm heeft zich uitstekend gedragen... hij is geen een keer uiggevallen op de vakantie.. ook niet als honden het tegen hem deden.. dus ik ben heel trots op mijn mannetje... :cheer:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Re: het type "Hapklarebrok"

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Super!!

Ik vind het altijd zo lekker irritant als mensen snel oordelen.
Soms zie ik honden op Zazoe afkomen dat ik denk die gaan hem uitdagen tot een gevecht en dat wil ik graag voorkomen omdat Zazoe de laatste jaren gewoon heel lief is en ik wil niet dat andere hem dan uit gaan dagen.
Dan doe ik Zazoe aan de lijn en dan die mensen boos ja hij wil alleen spelen hoor...

Ja mevrouw uw hond staat met een dik gekrulde staart haren overeind en Zazoe rechtaankijkend uit te dagen voor een spel :roll:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

:D Super gedragen van Storm.
Helaas zul je altijd van dat soort mensen hebben
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Dikke :ok: voor Storm hoor! Hier lopen die mensen die jij op de camping tegenkwam, dagelijks rond. In mijn geval was het geen chi maar een x mops die Muffin heet. Django: poten breeduit, staart en kop omhoog, rugharen en omhoog en trekkend aan de riem. De mevrouw tegen haar loslopende hondje: kijk es, die wil met jou spelen! Toe maar, Muffin :N: :N:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Een pluim voor Storm :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Expecting schreef:Dikke :ok: voor Storm hoor! Hier lopen die mensen die jij op de camping tegenkwam, dagelijks rond. In mijn geval was het geen chi maar een x mops die Muffin heet. Django: poten breeduit, staart en kop omhoog, rugharen en omhoog en trekkend aan de riem. De mevrouw tegen haar loslopende hondje: kijk es, die wil met jou spelen! Toe maar, Muffin :N: :N:
ohhh ik ben blij dat ik ze alleen op de camping tegen kom.. :N:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

Wat fijn zeg dat Storm nu zo cool is! Is die chemische castratie nou alweer uitgewerkt eigenlijk en was je nog doorgegaan met de toetertraining? Ik heb het niet zo bijgehouden, maar ben wel benieuwd wat jouw idee is dat ie nu zo weinig meer reageert!
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”