Omdat dit niet weg ging ben ik met haar naar de dierenarts geweest. Daar kreeg ik te horen dat het een bacteriële infectie kon zijn, maar ook auto immuun. Ze heeft toen eerst een antibiotica kuur gekregen. Na deze kuur was het wel minder maar niet weg, dus kreeg ze nog een kuur, en ook hierna nog een keer een kuur. Het was wel veel beter geworden maar nog steeds niet helemaal weg. Hierop heeft ze een injectie gekregen met prednison, en omdat het na 10 dagen nog steeds niet helemaal weg was nogmaals een injectie met prednison. Hierna is ze een tijdje "schoon" geweest (week of 4). Wel viel ze veel af (een halve kilo per week) en vind ik dat ze rotter in haar vacht zit.
Sinds dit weekend zit haar bek weer helemaal vol met blazen. Morgenavond heb ik weer een afspraak bij de dierenarts. Ze is de afgelopen 2 weken niet meer afgevallen. En heeft verder ook helemaal geen last van de blaasjes. Ze eet goed, en is nog niet zo actief en vrolijk als altijd.
Omdat het toch weer terug is gekomen ben ik bang dat het inderdaad een auto immuun ziekte is. Als dit zo is betekend dit dat ze waarschijnlijk op de prednison moet
Heeft hier iemand hier ervaring mee?