Hier een paar foto's.
Beetje suf kijken

Dikke buik? Nee joh!

De longeerbak was erg mul, dus ze heeft niet zo heel lang gelopen.
Toen ze een beetje begon te ontspannen zijn we gestopt.

Moderator: moderatorteam

De laatste keer ca 3/4 jaar geleden. Monique vond het tuig tussen mijn spullen en wonderbaarlijk genoeg pakte ze het weer op. De longeerbak is wel erg zwaar helaas.Martijn schreef:Leuk, een draver! Ik heb heel lang op een draver gereden. Heel leuk dier!
Loopt ze tijdens het longeren altijd met een pessoa?
Hm, Waalre is nou net iets te ver uit de richting...JML schreef:Hey Twainy!
Wat fijn dat ze zo lekker aan het werk is.
Ik heb mijn paard nu al bijna een half jaar uitbesteed (vanwege mijn been). In september 'moet' ik zelf weer aan de bak ivm vakantie. Ik hoop dat ik dan weer kan auto rijden, paardje in de paddock en ik met Diefje op een bankje zitten.

Jij ook al? Ik lees lang niet alles op het forum. Mijn revalidatie gaat een half jaar tot een jaar durenJML schreef:Hey Twainy!
Wat fijn dat ze zo lekker aan het werk is.
Ik heb mijn paard nu al bijna een half jaar uitbesteed (vanwege mijn been). In september 'moet' ik zelf weer aan de bak ivm vakantie. Ik hoop dat ik dan weer kan auto rijden, paardje in de paddock en ik met Diefje op een bankje zitten.
En ik ben heel blij dat ik het mág doen!Cleo schreef:Ik ben ontzettend blij met Monique die Twainy de nodige beweging en aandacht geeft

Zoek maar ff op google naar pessoatuig.Danoontje powerrr schreef:Stoer dekje![]()
Waarom heeft ze al die touwtjes eraan zitten?

Typisch gangwerk is iets anders dan goed achterbeengebruik.Martijn schreef:De vraag is waarom het typische gangwerk van een draver niet goed genoeg is.moosje schreef:Zoek maar ff op google naar pessoatuig.Danoontje powerrr schreef:Stoer dekje![]()
Waarom heeft ze al die touwtjes eraan zitten?
T is o.a. om het achterbeengebruik te bevorderen.

In dit geval niet nee.Martijn schreef:Oh. Dus typisch gangwerk is dan niet goed?moosje schreef:
Typisch gangwerk is iets anders dan goed achterbeengebruik.

Mooi gezegd!cloris schreef:Het typische gangwerk van een draver is idd vaak niet goed, draf is al geen natuurlijke gang van een paard en idd door het dier goed te gymnastiseren maak je het sterker en ja dus beter zodat het nog meer in staat wordt gesteld om de ruiter zonder problemen te dragen.
Leuk dier trouwens!!