Het speelt hier inderdaad ook weleens door mijn gedachten. Vera is 28 kilo, en dat kan ik ook niet echt langdurig tillen

Ik probeer er wel aan te denken om mijn mobiel mee te nemen als ik op vrij verlaten plekken ga lopen. Maar ik moet zeggen, sinds ik hier woon is dat eigenlijk praktisch onmogelijk (niet dat mobiel meenemen, maar het lopen op echt verlaten plekken

). Ja, er zijn zat 'verlaten plekken', maar met 5 min lopen ben je dan eigenlijk wel weer op een punt waar een paar keer in het uur fietsers of tractors voorbij komen. Dus mijn idee is dan om Vera dat kleine stukje te dragen, en dan daar te gaan zitten wachten totdat er iemand langs komt
In de Schoorlse duinen was dat dus een stuk lastiger, daar kon je op een doordeweekse dag gewoon 2 uur ergens zitten zonder dat er ook maar 1 iemand langs kwam. Toen ik daar nog liep was het toch meer gewoon maar hopen dat Vera niks gebeurt
Toen Moos zijn eerste krampaanval kreeg zeiden Yvette en ik nog tegen elkaar dat hij gelukkig een heel klein hondje was (we hebben hem toen om en om deels naar huis gedragen). Als zoiets Vera overkomt in een verlaten gebied heb ik inderdaad een probleem. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren