Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We hebben de fokker op de hoogte gebracht, de da heeft geen idee wat de oorzaak is. Speeltjes o.d. missen we niet, daar vroeg de da ook al naar.
De nacht zijn we gelukkig heel goed doorgekomen, om twee uur en half zes heeft ze gegeten (een teelepeltje licht verteerbaar voer met wat korreltjes erdoor van de da) en niet gespuugd. Ook gaat ze weer als een wervelwind door huis en tuin.
Wel loopt ze een beetje te smakken (ze drinkt wel gewoon), kan dit iets betekenen?
Wat sneu! Voor de pup en voor jou. Wel heel fijn dat ze weer wat actiever is en speelt. Heel veel beterschap! Ik hoop echt dat het gauw over is en dat je je niet meer zo zorgen hoeft te maken .
ik moest even kijken hoe het nu met Macy gaat, maar het lijkt iets beter gelukkig
Wel goed in de gaten blijven houden hoor en als je twijfelt toch weer naar de DA, beter een keer te veel dan te weinig met zo'n ukkie
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Macy gaat goed , ze krijgt nog steeds het speciale voer maar ze houdt het in ieder geval binnen, ook haar ontlasting is stukken beter. Vanochtend op controle bij da geweest en temp. was lager en darmpjes rustiger. Ik moet wel zeggen dat ik haar zo druk nog niet eerder heb meegemaakt dus hoogst waarschijnlijk had ze het al onder de leden toen ze hier kwam. De dag voordat we haar ophaalden was haar broertje ook al aan het spugen geweest dus misschien dat ze daar wat van meegekregen heeft. We houden dr goed in de gaten en gaan over een paar dagen weer proberen om rustig over te gaan op dr brokjes.
Ze was dus al niet goed. Ik had ook zo'n puppie, de rustigste van het nest en toen we hem 2 weken hadden werd hij dood ziek en is bijna gestorven. Hij had puppy strangles.
rubyred schreef:Ze was dus al niet goed. Ik had ook zo'n puppie, de rustigste van het nest en toen we hem 2 weken hadden werd hij dood ziek en is bijna gestorven. Hij had puppy strangles.
@linn sterkte met Macy.
Ik hoop dat ze nu snel verder opknapt
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
rubyred schreef:Ze was dus al niet goed. Ik had ook zo'n puppie, de rustigste van het nest en toen we hem 2 weken hadden werd hij dood ziek en is bijna gestorven. Hij had puppy strangles.
Een pup van bevriende fokkers had dit ook, hun hondje was ook heel erg slecht maar is er weer helemaal bovenop gekomen en kon toen alsnog verhuizen naar een nieuw thuis (ze hadden de pup vastgehouden omdat ze die natuurlijk niet kaal en wel de deur uit wilden doen).
Nee dat herken ik niet bij haar (gelukkig). Ze had net weer goeie onlasting en is stuk energieker. Volgens mij kan ik nu echt wel zeggen dat we de goeie kant opgaan. Ze was nog niet echt ziek toen we haar haalden maar ook niet zo levendig als nu maar dat kan natuurlijk ook door stres en veranderingen zijn ontstaan. De fokster hield de pups ook langer bij haar als ze ziek waren, als zij Macy al ziekig had gezien had ze haar zaterdag zeker niet meegegeven. 'T is gewoon dikke pech voor Macy en ons geweest maar dat lijkt nu dan ook voorbij.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ja, maar die van mij had het vooral in zijn oren en lekte daar constant lymphevocht. Heel smerig en ik moest het constant schoonmaken. Ik geloof dat ik een maand 24 uur per dag met mijn pup bezig bent geweest zo ziek was hij. En de dierenarts maar zeggen dat het allergie was, dankzij de fokker kwamen we erachter wat er met hem was. Hadden we naar de dierenarts geluisterd dan was hij dood geweest.........