Moderator: moderatorteam
.jpg)
ik ooktwinkeltje schreef:super mooi van het weekend was er ook weer iets geboren hoorde ik
ga binnen kort weer eens kijken

Ik vond het een mooie kleurencombinatie, de slang en de tak. En aangezien dit een foto is door heel dik glas heen valt hij mij alles meeDenise. schreef:Vooral die slang vind ik erg gaaf.
Ja, was leuk hoor, al die kleintjes, maar drúk bij de olifanten en de tijgers :N:, bij de zwijntjes viel het wel mee. Het was dat ik er om 9 uur al was, toen de hekken open gingen. Toen was het goed te doenMaylala schreef:Aahh, wat lief, ze hebben allemaal kindjes.Dat babyzwijntje vind ik echt té schattig overigens.
Ik kom er niet vaak, maar één keer per jaar, in mijn vakantie. En dan is het ook echt genietenvelvet29 schreef:Prachtig is gewoon al genieten een dagje dierentuin
Welke verbouwing bedoel je? Blijdorp is echt Rotterdam, daar zijn ze altíjd aan het verbouwenKimberleyZero schreef:Hoe is de verbouwing geworden bij blijdorp?

Welke verbouwing bedoel je? Blijdorp is echt Rotterdam, daar zijn ze altíjd aan het verbouwenKimberleyZero schreef:Hoe is de verbouwing geworden bij blijdorp?
O, dat bedoel jeKimberleyZero schreef:Hihi, nou ja die laatste..Kaiou schreef:Welke verbouwing bedoel je? Blijdorp is echt Rotterdam, daar zijn ze altíjd aan het verbouwenKimberleyZero schreef:Hoe is de verbouwing geworden bij blijdorp?Nu zijn ze voornamelijk met de oude ingang bezig.
Ze hebben nu toch een Afrikaanse Savanne erbij?