Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat betaal je iemand
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
Wat betaal je iemand
om je honden uit te laten? Binnenkort heb ik, vanwege een nieuwe baan voor 3 dagen in de week een hondenuitlater nodig, omdat ik geen gelegenheid zal hebben tussen de middag naar huis te gaan.
Een hondenuitlaatservice is geen optie, omdat een van mijn 2 honden niet sociaal is met andere honden.
Ik wil dus een advertentie zetten voor iemand uit de buurt. Vraag is alleen: wat betaal je zo iemand per keer?
Een hondenuitlaatservice is geen optie, omdat een van mijn 2 honden niet sociaal is met andere honden.
Ik wil dus een advertentie zetten voor iemand uit de buurt. Vraag is alleen: wat betaal je zo iemand per keer?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Re: Wat betaal je iemand
Een buurvrouw die ik voorheen had betaalde ik 2 euro per wandeling. Maar dat was wel in ruil voor af en toe op haar kinderen passen.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Wat je een hondenuitlaatservice ook zou betalen lijkt me.

Linda, Izzie en Bram
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik zou de "niet sociale" hond niet zomaar aan een onbekende meegeven.
De rassen die jij hebt zouden zich dat ook vast niet zomaar 1 2 3 laten welgevallen.
De rassen die jij hebt zouden zich dat ook vast niet zomaar 1 2 3 laten welgevallen.
- pammetje
- Zeer actief
ik heb hier ook een niet sociale hondbritty schreef:om je honden uit te laten? Binnenkort heb ik, vanwege een nieuwe baan voor 3 dagen in de week een hondenuitlater nodig, omdat ik geen gelegenheid zal hebben tussen de middag naar huis te gaan.
en geen haar op mijn hoofd die iemand anders hem uit laat laten
wat als er een hond op de jouwe afkomt, hoe reageert de ander?
Raakt die niet in paniek? Weet hij/zij hoe ze moet handelen. Ze kunnen wel zeggen dat ze het kunnen, maar in actie is het toch ff wat anders

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
Dalton is ook een tijdje met een uitlaatservice meegeweest. Zij had wel de mogelijkheid om Dalton alleen uit te laten als een soort van extra service (tegen extra betaling natuurlijk ha ha). Hij kan ook niet met andere reuen en dit was dus een prima oplossing.
Nu laat een vriendin hem wel eens uit als ik weg moet maar daar betaal ik haar niet voor. Misschien dat je eens op een website kunt kijken van een uitlaatservice en dan ongeveer hetzelfde geven?
Nu laat een vriendin hem wel eens uit als ik weg moet maar daar betaal ik haar niet voor. Misschien dat je eens op een website kunt kijken van een uitlaatservice en dan ongeveer hetzelfde geven?

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Zoiets ja, ik betaal voor 2 honden 17 euro per keer.Zoek stok! schreef:Wat je een hondenuitlaatservice ook zou betalen lijkt me.
Dan worden ze zo'n 1.5 uur uitgelaten in een bos.
Ik heb een fijne/goede uitlaat vind ik zelf(die er helaas in december mee ophoud

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.
Ik vraag haar er niks voor, maar als zij een uitlater nodig heeft doe ik dat natuurlijk ook voor haar.
Ik vraag haar er niks voor, maar als zij een uitlater nodig heeft doe ik dat natuurlijk ook voor haar.
-
heidie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
ik laat wel eens de honden van mijn zus uit en daar krijg ik 15,- voor. Twee honden een altijd aan de riem ander kan los mee de bossen in.

- Dazzlie
- Actief
Wat is uitlaten? Een rondje om de groenstrook om de honden te laten plassen of een eind wandelen?
Dat vind ik wel een verschil, en zou ik ook laten meespelen in een prijs.
Iemand uit de buurt even laten wandelen en dan net zoveel betalen als een uitlaatservice, nee, dat vind ik teveel.
Ik betaal 10 euro per wandeling aan mijn uitlaatservice, maar dan wordt er zeker een uur mee gewandeld.
5 euro voor "even uitlaten" met 2 honden vind ik meer passend.
Iemand uit de buurt even laten wandelen en dan net zoveel betalen als een uitlaatservice, nee, dat vind ik teveel.
Ik betaal 10 euro per wandeling aan mijn uitlaatservice, maar dan wordt er zeker een uur mee gewandeld.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
idem hier er is hier maar een sellectief aantal mensen dat met ze mag lopen... als wij er niet zijnpammetje schreef:ik heb hier ook een niet sociale hondbritty schreef:om je honden uit te laten? Binnenkort heb ik, vanwege een nieuwe baan voor 3 dagen in de week een hondenuitlater nodig, omdat ik geen gelegenheid zal hebben tussen de middag naar huis te gaan.
en geen haar op mijn hoofd die iemand anders hem uit laat laten
wat als er een hond op de jouwe afkomt, hoe reageert de ander?
Raakt die niet in paniek? Weet hij/zij hoe ze moet handelen. Ze kunnen wel zeggen dat ze het kunnen, maar in actie is het toch ff wat anders
de buurman mijn vader en de vriend van mijn beste vriendin...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Misschien een optie om ze in de dagopvang te brengen bij pension.??
Hoef je ook niet bang te zijn dat ze op een wandeling in gevecht raken.
Maar een uitlaat sevice betaald ook nog belasting over dat bedrag en een vriend of kennis doet het gewoon zwart.
Dus niet dat bedrag wat een uitlaat service vraagt.
Hoef je ook niet bang te zijn dat ze op een wandeling in gevecht raken.
Maar een uitlaat sevice betaald ook nog belasting over dat bedrag en een vriend of kennis doet het gewoon zwart.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Da's wel sympathiekMaylala schreef:Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.
Ik vraag haar er niks voor
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
tekkel schreef:Da's wel sympathiekMaylala schreef:Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Ja toch?tekkel schreef:Da's wel sympathiekMaylala schreef:Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Ik heb niet eens iemand die ik Hera toevertrouw. Ze moet dus altijd en overal mee naar toe.StormenRoxy schreef:idem hier er is hier maar een sellectief aantal mensen dat met ze mag lopen... als wij er niet zijn
de buurman mijn vader en de vriend van mijn beste vriendin...
Dat is verder ook geen probleem en ik weet ook dat ik toch constant in de stress zou zitten als ik weet dat een ander met Hera zou lopen.

Cash v Heiligental en Flow.
-
Marion.
Precies. Zéker niet dat bedrag van een uitlaat-service. Als je dat wel doet dan maak je het de bestaanswereld van witte uitlaatservices wel heel moeilijk.bouvierpoedel schreef:Maar een uitlaat sevice betaald ook nog belasting over dat bedrag en een vriend of kennis doet het gewoon zwart.
-
bianca83
- Zeer actief
tekkel schreef:Da's wel sympathiekMaylala schreef:Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.

- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
bianca83 schreef:tekkel schreef:Da's wel sympathiekMaylala schreef:Mijn honden worden uitgelaten door een vriendin die ik vertrouw en die mijn honden ook goed kennen en erg leuk vinden.
Ik vraag haar er niks voorIk zat al te kijken of ik nou raar aan het lezen was

- britty
- Zeer actief
Ik heb iemand gevonden die heel goed is met honden en die mijn honden ook goed kent. Het is de bedoeling dat ze met de honden apart naar het hondenpad hier vlakbij loopt. al met al zal dat zo'n halfuurtje in totaal zijn.
En dat 3x per week. Ikzelf denk dan aan 15 euro per week. Of is dat te weinig?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Ik heb maar een paar mensen die ik mijn honden toevertrouw als ik zelf niet in de gelegenheid ben om met ze te lopen of als ik bv rapportavond heb en dus te laat thuis ben.
Ik betaal haar 10 euro per keer voor het wandelen met 3 honden, meestal is ze wel een uur met ze weg, ideaal dus! (zeker omdat ik haar echt vertrouw...)
Ik betaal haar 10 euro per keer voor het wandelen met 3 honden, meestal is ze wel een uur met ze weg, ideaal dus! (zeker omdat ik haar echt vertrouw...)
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Pfff ze vraagt toch hoeveel je iemand zou betalen die jouw honden uit zou laten. Ik neem aan dat ze zelf echt wel weet wat ze wel en niet kan met haar honden hoor en daar vraagt ze toch ook helemaal niet om :S
Ik zou haar betalen naar aanleiding van wat ze met de hond doet. Blokje om of grote wandeling in bos?
Ik zou haar betalen naar aanleiding van wat ze met de hond doet. Blokje om of grote wandeling in bos?
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
dat vind ik echt te weinig. Ze moet eerst naar je huis toe komen, dan de honden apart uitlaten en dat drie keer per week.britty schreef:Ik heb iemand gevonden die heel goed is met honden en die mijn honden ook goed kent. Het is de bedoeling dat ze met de honden apart naar het hondenpad hier vlakbij loopt. al met al zal dat zo'n halfuurtje in totaal zijn.
Gaat het om twee honden of meer?
Ik zou eerder voor drie keer per week 30 euro geven, dus 10 euro per keer en dan iets langer wandelen.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik zou-als die persoon niet in de buurt woont-toch ook denken aan €10,- per keer.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Helemaal mee eensDazzlie schreef:Wat is uitlaten? Een rondje om de groenstrook om de honden te laten plassen of een eind wandelen?
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ik denk dat alleen de persoon in kwestie daar antwoord op kan geven.britty schreef:Ik heb iemand gevonden die heel goed is met honden en die mijn honden ook goed kent. Het is de bedoeling dat ze met de honden apart naar het hondenpad hier vlakbij loopt. al met al zal dat zo'n halfuurtje in totaal zijn.
- britty
- Zeer actief
Ze woont een paar straten verder en ik zou het ( we moeten nog even samen overleggen) al fijn vinden als ze om de beurt met de honden naar het hondenpad twee straten verderop loopt. Dat zou ongeveer alles bij elkaar een halfuurtje zijn. Vinden jullie dan nog dat 15 euro per dag te weinig is? Ja, ik vraag maar he
Als ze zeker een halfuur per hond gaat wandeelen dan is uiteraard een hoger bedrag op zijn plaats, vind ik
Als ze zeker een halfuur per hond gaat wandeelen dan is uiteraard een hoger bedrag op zijn plaats, vind ik
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dan zou ik dat een mooi bedrag vinden;tenslotte heeft de uitlater er geen kosten aan om bij jullie te komen neem ik aan.britty schreef:Ze woont een paar straten verder en ik zou het ( we moeten nog even samen overleggen) al fijn vinden als ze om de beurt met de honden naar het hondenpad twee straten verderop loopt. Dat zou ongeveer alles bij elkaar een halfuurtje zijn. Vinden jullie dan nog dat 15 euro per dag te weinig is? Ja, ik vraag maar he![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- stefanie
- Zeer actief
In je vorige post stond dat je 15 euro per week wilde geven.britty schreef:Ze woont een paar straten verder en ik zou het ( we moeten nog even samen overleggen) al fijn vinden als ze om de beurt met de honden naar het hondenpad twee straten verderop loopt. Dat zou ongeveer alles bij elkaar een halfuurtje zijn. Vinden jullie dan nog dat 15 euro per dag te weinig is? Ja, ik vraag maar he![]()
Ik laat voor 2 mensen de hond uit. Voor de ene loop ik 20 minuutjes en krijg ik 5 euro per keer. De andere had eerst 2 MH en ik kreeg 10 euro voor een uur wandelen. Dus elke hond een half uur. Maar meestal deed ik ze tegelijk en dan liep ik een half uur tot 3 kwartier. Eén van de honden is nu herplaatst en nu loop ik een uur met de 'overgebleven' hond. Vandaag gaat ze haar nieuwe MH ophalen en heb ik dus weer 2 honden.