Thanks!! Hoor het wel dan!Zoek stok! schreef:Heb het gevraagd, kom er op terug.Vince schreef:Ik sta ook nog in het vet maar het is toch echt 6 april van mijn rekening afgeschreven... checkje??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Betalingen 2010
Moderator: moderatorteam
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Re: Betalingen
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Betalingen weer bijgewerkt. Degenen die voor workshops hebben ingeschreven en nog niet hebben betaald, heb ik wederom gemaild.

Linda, Izzie en Bram
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Ik begrijp dus dat je er weer achteraan moet? Sorry, maar je doet al zo veel en dan betalen mensen niet, ik snap dat nietZoek stok! schreef:Betalingen weer bijgewerkt. Degenen die voor workshops hebben ingeschreven en nog niet hebben betaald, heb ik wederom gemaild.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Bij sommige mensen begrijp ik het wel hoor. Maar ik heb nu gezegd dat ze tot 10 mei hebben om te betalen. Dan ga ik de plekken weer open zetten. Ik heb zoveel mensen teleur moeten stellen, die krijgen dan alsnog een kans (als ze nog willen). Als we een betaling over het hoofd hebben gezien, hoor ik het ook graag snel.Renske schreef:Ik begrijp dus dat je er weer achteraan moet? Sorry, maar je doet al zo veel en dan betalen mensen niet, ik snap dat nietZoek stok! schreef:Betalingen weer bijgewerkt. Degenen die voor workshops hebben ingeschreven en nog niet hebben betaald, heb ik wederom gemaild..

Linda, Izzie en Bram
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
Het is bij mij nu ook overgemaakt.
- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou idd gewoon open gooien. Inschrijven en niet betalenZoek stok! schreef:Bij sommige mensen begrijp ik het wel hoor. Maar ik heb nu gezegd dat ze tot 10 mei hebben om te betalen. Dan ga ik de plekken weer open zetten. Ik heb zoveel mensen teleur moeten stellen, die krijgen dan alsnog een kans (als ze nog willen). Als we een betaling over het hoofd hebben gezien, hoor ik het ook graag snel.Renske schreef:Ik begrijp dus dat je er weer achteraan moet? Sorry, maar je doet al zo veel en dan betalen mensen niet, ik snap dat nietZoek stok! schreef:Betalingen weer bijgewerkt. Degenen die voor workshops hebben ingeschreven en nog niet hebben betaald, heb ik wederom gemaild..

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ben ook altijd heel laks. Heb dus veel te laat pas betaald. Moet ook zeggen dat ik niet wist dat het al zo vroeg moest (omdat ik slecht lees). En daarnaast ben ik dus veel te laks en heb ik dit soort topics helemaal niet gelezen. Ik kreeg een herinnering over mailVince schreef:
Nou idd gewoon open gooien. Inschrijven en niet betalen

- Zoek stok!
- Zeer actief
De reden dat ik vroeg heb laten betalen, is dat ik graag wil weten wie er daadwerkelijk komt. Ik moet een indeling gaan maken en als ik dat doe terwijl mensen nog gaan afzeggen of niks meer van zich laten horen, gaat alles weer in de war met de indeling. Dat weet ik nog van vorig jaar en nu is het nog veel ingewikkelder met indelen
En ja, ik heb meermalen mails gestuurd naar mensen die nog niet hadden betaald. Als ik daar dan vervolgens niks op hoor, ga ik er vanuit dat ze niet meer willen. De mensen die alleen de wedstrijd/BBQ doen, kunnen overigens laten betalen hoor. Het gaat me met name om de workshop-mensen die ik moet gaat indelen.

Linda, Izzie en Bram
Ik heb je net een mail gestuurd met aanmelding.
Ik kom dus alleen gluren
(en stel mij beschikbaar als hondenoppas) en mee eten met de BBQ.
Als dat nog kan.
Ik neem 2 honden mee
Zie dan vanzelf wel een mail terug met hoe, wanneer en waarheen ik het geld moet storten.

Ik kom dus alleen gluren

Als dat nog kan.
Ik neem 2 honden mee
Zie dan vanzelf wel een mail terug met hoe, wanneer en waarheen ik het geld moet storten.
Laatst gewijzigd door pilugor op 08 sep 2010 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Je hebt groot gelijk hoor. Ik zou dat ook doen. Nou, wij doen alleen de wedstrijd en de BBQ dus zo erg was het niet eens dat ik zo laat betaald heb gelukkigZoek stok! schreef:De reden dat ik vroeg heb laten betalen, is dat ik graag wil weten wie er daadwerkelijk komt. Ik moet een indeling gaan maken en als ik dat doe terwijl mensen nog gaan afzeggen of niks meer van zich laten horen, gaat alles weer in de war met de indeling. Dat weet ik nog van vorig jaar en nu is het nog veel ingewikkelder met indelenEn ja, ik heb meermalen mails gestuurd naar mensen die nog niet hadden betaald. Als ik daar dan vervolgens niks op hoor, ga ik er vanuit dat ze niet meer willen. De mensen die alleen de wedstrijd/BBQ doen, kunnen overigens laten betalen hoor. Het gaat me met name om de workshop-mensen die ik moet gaat indelen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Tot wanneer kun je nog eventueel extra mensen opgeven voor de bbq Linda? Ik heb waarschijnlijk (maar dat weet ik nu nog niet 100% zeker) nog iemand die mee wil bbq-en.
- Zoek stok!
- Zeer actief
O dat kan nog heel lang hoor, week of drie van tevoren....maar ga ik nog melden.

Linda, Izzie en Bram
- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach als je het van jezelf weet zul je ook niet boos worden als je je plaatstje weer kwijt was geraakt tochMARC_S schreef:Ik ben ook altijd heel laks. Heb dus veel te laat pas betaald. Moet ook zeggen dat ik niet wist dat het al zo vroeg moest (omdat ik slecht lees). En daarnaast ben ik dus veel te laks en heb ik dit soort topics helemaal niet gelezen. Ik kreeg een herinnering over mailVince schreef:
Nou idd gewoon open gooien. Inschrijven en niet betalenNou ja, het is dus gelukkig allemaal verwerkt en betaald zie ik aan Martijn's dungedrukte naam

Ik kan me voorstellen dat het voor de mensen die het (vrijwillig) organiseren gewoon vervelend is om overal achteraan te moeten lopen omdat mensen zich wel inschrijven maar niet even de moeite nemen om te betalen of niks van zich laten horen.
-
- Zeer actief
Nee, dan was ik niet kwaad geweest. Ik had ook meteen de volgende dag kunnen betalen dus dat is een keuze. Ik heb gewoon altijd zoiets van dat doe ik straks wel. Dan weer morgen en ga zo door. Erg, maarja.Vince schreef:Ach als je het van jezelf weet zul je ook niet boos worden als je je plaatstje weer kwijt was geraakt tochMARC_S schreef:Ik ben ook altijd heel laks. Heb dus veel te laat pas betaald. Moet ook zeggen dat ik niet wist dat het al zo vroeg moest (omdat ik slecht lees). En daarnaast ben ik dus veel te laks en heb ik dit soort topics helemaal niet gelezen. Ik kreeg een herinnering over mailVince schreef:
Nou idd gewoon open gooien. Inschrijven en niet betalenNou ja, het is dus gelukkig allemaal verwerkt en betaald zie ik aan Martijn's dungedrukte naam
![]()
Ik kan me voorstellen dat het voor de mensen die het (vrijwillig) organiseren gewoon vervelend is om overal achteraan te moeten lopen omdat mensen zich wel inschrijven maar niet even de moeite nemen om te betalen of niks van zich laten horen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Groot gelijk, ik vind het vroege betalen juist fijn. Dan weet ik zeker dat het doorgaat en hoef ik me er later niet meer druk over te maken of het nu wel of niet betaald is.Zoek stok! schreef:De reden dat ik vroeg heb laten betalen, is dat ik graag wil weten wie er daadwerkelijk komt. Ik moet een indeling gaan maken en als ik dat doe terwijl mensen nog gaan afzeggen of niks meer van zich laten horen, gaat alles weer in de war met de indeling. Dat weet ik nog van vorig jaar en nu is het nog veel ingewikkelder met indelenEn ja, ik heb meermalen mails gestuurd naar mensen die nog niet hadden betaald. Als ik daar dan vervolgens niks op hoor, ga ik er vanuit dat ze niet meer willen. De mensen die alleen de wedstrijd/BBQ doen, kunnen overigens laten betalen hoor. Het gaat me met name om de workshop-mensen die ik moet gaat indelen.
- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach dat is voor iedereen wel eens herkenbaar denk ikMARC_S schreef: Nee, dan was ik niet kwaad geweest. Ik had ook meteen de volgende dag kunnen betalen dus dat is een keuze. Ik heb gewoon altijd zoiets van dat doe ik straks wel. Dan weer morgen en ga zo door. Erg, maarja.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Volgens mij € 15.Bas Rouge schreef:Wat zijn de kosten voor 1 enkele BBQ?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Dank je wel.Ariane schreef:Volgens mij € 15.Bas Rouge schreef:Wat zijn de kosten voor 1 enkele BBQ?