Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kitty2 schreef:Shit, lees ik net dat ie in Belgie zit....Ik had iemand voor hem geweten, maar ik weet niet of ze naar Belgie willen om hem te halen
Misschien willen ze hem ook wel brengen, ik heb geen idee.
Heb eventueel een telefoonnummer voor je.
Hier zou ik toch voorzichtig mee zijn hoor ,persoonlijk haak ik af in een screening als de toekomstige iegenaren niet bereid zijn moeite te doen voor de hond waar ze nog jaren van hopen te genieten
Ik bemiddel verder niet voor deze hond, kreeg het alleen doorgestuurd.
Maarre, vraag maar eens of die mensen naar Belgie willen rijden als je wilt.
Hutsje schreef:zeker weten een grijstijger duitse dog, een jonkie idd (deense dog is een foute benaming)
Ik weet dat het zo is maar waarom zou het in het engels dan nog wel Great Dane zijn?
Omdat een "Duitse Dog" vroeger veel verschillende namen kende en een paar Duitsers besloten om het ras om te dopen in Duitse Dog.
Hier waren de Engelsen en Fransen etc. het niet mee eens omdat het geen Duitse creatie is en blijven dus steevast bij Deense Dog.
Ook ik zie hier geen zuivere DD in overigens,zeker niet als hij al 2 jaar is.
Als de foto een jaar oud is zou het best een echte duitse dog kunnen zijn. doggen groeien vaak nog lang door. hij kan ook 3/4 duitse dog zijn. maar ik denk niet dat hij een labrador x dog is.
het is een prachtige lieve hond die ik er zo bij zou nemen als het kon!
ik zal eens rondvragen of er iemand is die zo'n hond wil. toevallig heb ik een vriendin die op zoek is naar een duitse dog.
larissa85 schreef:Als de foto een jaar oud is zou het best een echte duitse dog kunnen zijn. doggen groeien vaak nog lang door. hij kan ook 3/4 duitse dog zijn. maar ik denk niet dat hij een labrador x dog is.
ik zal eens rondvragen of er iemand is die zo'n hond wil. toevallig heb ik een vriendin die op zoek is naar een duitse dog.
Ik heb even een mailtje gestuurd of ze inmiddels al een plekje voor hem gevonden hebben.
Ik vind hem echt waanzinnig, wat een gaaf dier zeg..
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
martijn, die hond heeft toch echt wel een doggenkop hoor!
hoewel nog puppyachtig.
denk je nou echt dat ik denk dat deze hond een dog is omdat ie groot is?
tssss....
larissa85 schreef:Als de foto een jaar oud is zou het best een echte duitse dog kunnen zijn. doggen groeien vaak nog lang door. hij kan ook 3/4 duitse dog zijn. maar ik denk niet dat hij een labrador x dog is.
Ik heb even een mailtje gestuurd of ze inmiddels al een plekje voor hem gevonden hebben.
Dat is geen Duitse dog..
Geen idee wat het wel is, maar als deze al 2 jaar moet zijn vraagt ik me af wat hij gegeten heeft of hoe klein hij wel niet was toen hij geboren werd..
Esther schreef:Dat is geen Duitse dog..
Geen idee wat het wel is, maar als deze al 2 jaar moet zijn vraagt ik me af wat hij gegeten heeft of hoe klein hij wel niet was toen hij geboren werd..
De foto is al ruim een jaar oud zoals ik een stuk terug ook geschreven heb.