Hier 2 foto's:

Moderator: moderatorteam

Dat was ook mijn eerste gedachte. Ben benieuwd hoe oud de hond is!Muis.. schreef:Kan het geen Catahoula zijn?

dat denk ik ook.Inge O schreef:lijkt me inderdaad een halfwas pup duitse dog - een mooierd zelfs.

Ik weet dat het zo is maar waarom zou het in het engels dan nog wel Great Dane zijn?Hutsje schreef:zeker weten een grijstijger duitse dog, een jonkie idd (deense dog is een foute benaming)
omdat die engelsen denken dat alles van hun isTulp schreef:Ik weet dat het zo is maar waarom zou het in het engels dan nog wel Great Dane zijn?Hutsje schreef:zeker weten een grijstijger duitse dog, een jonkie idd (deense dog is een foute benaming)

Misschien willen ze hem ook wel brengen, ik heb geen idee.kitty2 schreef:Shit, lees ik net dat ie in Belgie zit....Ik had iemand voor hem geweten, maar ik weet niet of ze naar Belgie willen om hem te halen

Hier zou ik toch voorzichtig mee zijn hoor ,persoonlijk haak ik af in een screening als de toekomstige iegenaren niet bereid zijn moeite te doen voor de hond waar ze nog jaren van hopen te genietenmoosje schreef:Misschien willen ze hem ook wel brengen, ik heb geen idee.kitty2 schreef:Shit, lees ik net dat ie in Belgie zit....Ik had iemand voor hem geweten, maar ik weet niet of ze naar Belgie willen om hem te halen
Heb eventueel een telefoonnummer voor je.

Hutsje schreef:dat moet je aan de engelsen vragen