Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Die blauwe zie ik hier veel. Hoe weet je toch de naam van al die dingen?
Vanochtend in het bos heb ik nog uitgebreid een miniscuul motje/vlindertje op Miep haar rug bekeken. Die was gewoon echt goud met zwartig op de vleugels. Enig idee wat dat is?
Marion. schreef:Die blauwe zie ik hier veel. Hoe weet je toch de naam van al die dingen?
Vanochtend in het bos heb ik nog uitgebreid een miniscuul motje/vlindertje op Miep haar rug bekeken. Die was gewoon echt goud met zwartig op de vleugels. Enig idee wat dat is?
Op fotografie fora worden veel van dit soort foto's geplaats en daar staan vaak de namen bij, zo leer ik dat dan weer.
Die rode heb ik gewoon gegoogeld: juffer rood, toen kwam er een plaatje tevoorschijn met 't zelfde beest!
Geen idee wat Miep op haar rug had zitten, die hele kleine beestjes vind ik ook echt lastig!
Marion. schreef:Die blauwe zie ik hier veel. Hoe weet je toch de naam van al die dingen?
Op fotografie fora worden veel van dit soort foto's geplaats en daar staan vaak de namen bij, zo leer ik dat dan weer.
Die rode heb ik gewoon gegoogeld: juffer rood, toen kwam er een plaatje tevoorschijn met 't zelfde beest!
Geen idee wat Miep op haar rug had zitten, die hele kleine beestjes vind ik ook echt lastig!
Of zou het een koraaljuffer geweest kunnen zijn?
Je moet niet direct vanaf de afbeeldingsresultaten in google van de naam uitgaan.
Of zou het een koraaljuffer geweest kunnen zijn?
Je moet niet direct vanaf de afbeeldingsresultaten in google van de naam uitgaan.
Dat zou ook kunnen ja! Jammer is dat op mijn foto 't lijf niet heel duidelijk te zien is...
Ach, maakt ook niet zo veel uit!