Reny schreef:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Met fototoestel???
Doggydance in de eerste ronde, die blonde dame met cocker Gijs willen graag op de foto( ze zal het vast ontkennen hoor)
Zekers neem ik mijn cameraatje mee

Moderator: moderatorteam
Reny schreef:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Met fototoestel???
Doggydance in de eerste ronde, die blonde dame met cocker Gijs willen graag op de foto( ze zal het vast ontkennen hoor)
kitty2 schreef:Reny schreef:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Met fototoestel???
Zekers neem ik mijn cameraatje mee
moet je wel op de achterbank met kief en lijf :N:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
mijn vriendje heeft mijn camera al gereserveerd voor die dag dus ik sein hem wel ff inReny schreef:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Met fototoestel???
Hutsje schreef:mijn vriendje heeft mijn camera al gereserveerd voor die dag dus ik sein hem wel ff inReny schreef:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Met fototoestel???
.
Ghehe. Ik film in HD.Triplefox schreef:Zou een filmpje niet leuker zijn..... :N:
Hutsje schreef:moet je wel op de achterbank met kief en lijf :N:kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
LéonieHonden schreef:Ghehe. Ik film in HD.Triplefox schreef:Zou een filmpje niet leuker zijn..... :N:
Niet alleen GijsjeMaeve schreef:Nou, Gijsje komt wel in de spotlights zo
Zoals ik zei: ze ontkent hetMJ schreef:![]()
* Heeft net haar ogen open en een slok koffie op *
Draken !![]()
Waarom zou dat niet kunnen? Wij zijn er ook wat later denk ik.PattyB schreef:Kan je ook gewoon halverwege de dag aan komen waaien en komen kijken?
Ik moet werken tot 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou dat niet kunnen inderdaad?PattyB schreef:Kan je ook gewoon halverwege de dag aan komen waaien en komen kijken?
Ik moet werken tot 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zit bij je in de auto...kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
mercedes2803 schreef:En ik zit bij je in de auto...kitty2 schreef:Ik kom toch kijken!!![]()
Dat heeeeeeeele end![]()
![]()
Wat zal Jes ons ZAT zijn aan het eind van de dag :N: