Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

man neergeschoten om hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: man neergeschoten om hond

Ongelezen bericht door smoekie »

Nanna schreef:Ik heb last van teveel fantasie. Ik zie helemaal voor me hoe een marokkaan moet afremmen voor, notabene, een hónd. :hmmm:
Hij schreeuwt wat naar de baas van die hond die voorts terugschreeuwt in de trant van "k*tmarokkaan" oid.
En tja, als je dan een doorgeladen pistool in je auto hebt liggen (zal gerust geen lekkertje geweest zijn) dan is een schot gauw gelost.

Maar dat is allemaal aanname hoor ;-)
Wat het is geweest is het geweest, maar kan me heul goed voorstellen dat de situatie zich ongeveer zoals hierboven geschreven heeft afgespeeld. Automobilist remt, schrikt, trekt zijn muil open, ipv excuses direct een grote muil terug en dan wat over en weer geschreeuw tot er een knopje omgaat bij de automobilist die vervolgens zijn ijzeren vriend ter hand neemt :19:

Een "lekkertje" zal het in ieder geval zeker niet geweest zijn. :neenee:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Expecting schreef:Ik heb net bij mn (niet zo heel lichtgetinte) kinderen meteen huiszoeking gedaan in hun slaapkamers, maar gelukkig geen wapens gevonden :cheer:
Tellen playmobile wapens ook? :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ze zetten expres lichtgetint neer,omdat als ze er neer zetten,een marokaanse jongen en het blijkt bv om een turkse jongen te gaan,of een chinees,dan kan een advocaat daar weer wat mee,als ik het tenminste allemaal goed begrepen heb :pffff:
Afbeelding
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Expecting schreef:
Nanna schreef:De combinatie lichtgetint-hond lijkt me reden genoeg.
Het is in ieder geval geen autochtoon en in deze tijden is dat wel degelijk relevant. Ook als je geen racist bent, dan zijn de maatschappelijke bewegingen er nog wel.
Mijn zoon is absoluut autochtoon met slechts 1(!) Griekse voorouder, zijn betovergrootvader ( in 1918 vader van zijn overgrootmoeder ). Toch valt hij qua uiterlijk ondubbelzinnig in de categorie "lichtgetint" . Ook in het zuiden van het land, in Limburg en Zeeland, lopen heel veel mensen rond die autochtoon zijn, maar uiterlijk wat meer Zuid-Europees lijken, met donker haar en een iets getinte huid. Dus deze bewering is klinklare nonsens en geeft aan hoe weinig je van de wereld hebt gezien.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Célie schreef:
Pepie schreef:Ze zetten expres lichtgetint neer,omdat als ze er neer zetten,een marokaanse jongen en het blijkt bv om een turkse jongen te gaan,of een chinees,dan kan een advocaat daar weer wat mee,als ik het tenminste allemaal goed begrepen heb :pffff:
Wat kan die advocaat er dan mee behalve een ingezonden brief naar de krant sturen het is een persbericht geen getuigenis in de rechtbank :scratch: ?
Ik weet ook niet meer wat de exacte reden was,maar er was een reden,ik weet alleen niet meer welke :roll:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Ach, t schietincident dat ik benoemde betrof gewoon niet getinte mensen, ook daar gebeurd t dus
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”