Arme Jeda.... kom op, meisje!
Ik denk aan jullie
Moderator: moderatorteam

Zolang ze niet achteruit gaat is er hoop, Tiny.Tiny schreef:Dank jullie wel, ze heeft voorlopig nog wel duimen nodig. Ze is niet achteruit gegaan maar ook niet vooruit. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ben lam geslagen......
Ja natuurlijk ben je lamgeslagen, jemig wat een schrik zeg!Tiny schreef:Dank jullie wel, ze heeft voorlopig nog wel duimen nodig. Ze is niet achteruit gegaan maar ook niet vooruit. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ben lam geslagen......

Tiny schreef:Dank jullie wel, ze heeft voorlopig nog wel duimen nodig. Ze is niet achteruit gegaan maar ook niet vooruit. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ben lam geslagen......
Ik hoop het aller-allerbeste voor je. Mensen kunnen vanzelf uit een coma komen, dieren ook...Tiny schreef:Dank jullie wel, ze heeft voorlopig nog wel duimen nodig. Ze is niet achteruit gegaan maar ook niet vooruit. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ben lam geslagen......
De kaarsjes hier zijn nog steeds aan. Als ze op zijn, doe ik er nieuwe in. Dit mag gewoon niet. Gisteren Demi, en nu zou Jeda.... Twee hondjes waar ik een jaar geleden nog een heerlijk weekend mee door heb gebracht. Het mag gewoon nietTiny schreef:Dank jullie wel, ze heeft voorlopig nog wel duimen nodig. Ze is niet achteruit gegaan maar ook niet vooruit. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ben lam geslagen......