Maar ik heb ook geen idee waarom ze dit gezegd heeft verder. Wel zag ik twee mensen die over Jack begonnen als reactie en dat vond ik dan wel begrijpelijk maar niet speciaal beter.
Maar wat heeft het eigenlijk voor zin om elk excuus voor Hanneke weg te wimpelen zodat ze in ieder geval schuldig is? Ja, ze maakte wat kutopmerkingen. Maar wie is daar nu vrij van en wie is dus altijd 100% beter geweest dan zij even was. Ik ken haar motivatie niet. Ik ken de reden ook niet. Alleen kan ik me wel redenen bedenken en die kan ik me ook voorstellen. Want eerlijk is eerlijk, als Hanneke over Jack en zijn probleem praat dan zijn er ook mensen die zeggen "laat die hond toch gaan etc etc." En dat was net wat Hanneke in haar eerste bericht zei. Deze bal gaat dus 2 kanten op is mijn idee. Hier zag ze alleen steun en bij haar komt er ook commentaar. Dus zij gaf ook eens commentaar. Zoiets?
Stap er overheen en laat ze lekker.
En ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn beeld bij Lila nu niet bepaald goed was. Ze lijkt altijd heel erg ziek te zijn. Maar ik zie ook de goede momenten niet. En ik begrijp heel goed dat je zonder juiste diagnose ook niet kan beslissen om je hond te laten gaan. Met een terminaal vooruitzicht dat vast staat is zoiets toch totaal anders. Nu heb je hoop op genezing en dat zou ik ook niet kunnen negeren.

TARAK