Alle tepels heb ik bekeken en de meeste hebben er wel een paar, 1 of 2 tepels niets maar de achterste tepels zitten helemaal onder.
Ook hebben een paar tepels een soort van kloofjes aan de bovenkant zitten. Als ik dat wegpeuter, wat wel makkelijk gaat, dan blijft er een soort wittig zacht (nieuw?) vlees over. Ook drukte ik een tepel in en bij 1 tepel kwam er een heel ieniemienie druppeltje witte/lichte substantie uit (pus? melk?) en bij een ander een nog kleiner druppeltje rozige vloeistof.
Fien is wel schijndrachtig geweest maar zover ik heb kunnen zien, geen melkdracht o.i.d.
hieronder een paar foto's van de splinters en ook waar je het kloofje (of opgedroogde vloeistof?) kan zien.
Ik kan me zo voorstellen dat een hond door het bos rauzen splinters oploopt en zeker op uitstekende delen. Of is het iets waar ik nog nooit iets over gehoord/gelezen heb? :N:
En die kloofjes e.d.?
Misschien heeft ze het wel vaker gehad en is het me nooit echt opgevallen en zeker niet opgevallen in een hoedanigheid dat ik me zorgen ga maken.
En nu? Alle splinters er 1 voor 1 uithalen en de boel ontsmetten en in de gaten houden? Ze lijkt er geen zichtbare last van te hebben want ik kon er heel makkelijk aan peuteren en met een pincet de splinters -of wat er voor door moet gaan- uithalen. ook in de tepel knijpen was geen probleem. Of zijn het sowieso al vrij gevoelloze dingen??
Nou ja, hier in ieder geval de foto's