Ja dat licht is echt supermooi!Marion. schreef:Sprookjes-achtig licht he? Jammer dat ik zelf geen elfje benIneke schreef:Nu ben ik wel benieuwd naar de rest van de foto's!
Elly?
Ik wil ook.
Moderator: moderatorteam
Ja dat licht is echt supermooi!Marion. schreef:Sprookjes-achtig licht he? Jammer dat ik zelf geen elfje benIneke schreef:Nu ben ik wel benieuwd naar de rest van de foto's!
Half jaar niet naar de kapper geweest (luiheid), en nu was het me te warm. Dus opgestoken.Ariane schreef:Heb je nou langer haar of lijkt dat zo?

LeukMarion. schreef:Half jaar niet naar de kapper geweest (luiheid), en nu was het me te warm. Dus opgestoken.Ariane schreef:Heb je nou langer haar of lijkt dat zo?
Haha Ariane STOPPPPP! Je plaatst precies de foto's waar ik de dikste buik van de wereld lijk te hebbenAriane schreef:Actiefoto van baasjes met hondjes.
Ik schrok me vanmiddag ook al rot toen ik een mega-cup leek te hebben. Maar ik heb echt, echt alleen maar 70AAMarion. schreef:Haha Ariane STOPPPPP! Je plaatst precies de foto's waar ik de dikste buik van de wereld lijk te hebbenAriane schreef:Actiefoto van baasjes met hondjes.

Eens! De blijheid op je gezicht. Mooi moment.MJ schreef:Wat een super foto !Marion. schreef:
En iets meer baasje op de foto. Miep die blij naar me toe kwam rennen
Marion. schreef:Ik schrok me vanmiddag ook al rot toen ik een mega-cup leek te hebben. Maar ik heb echt, echt alleen maar 70AAMarion. schreef:Haha Ariane STOPPPPP! Je plaatst precies de foto's waar ik de dikste buik van de wereld lijk te hebbenAriane schreef:Actiefoto van baasjes met hondjes.![]()
Ik kan die honden dan ook wel opvréten. Maar ik doe het maar niet. Dan heb ik ze niet meer.Rami schreef:Eens! De blijheid op je gezicht. Mooi moment.

Ik vraag me af of het wel lavendel is, lijkt nml erg veel op een salvia.Ariane schreef:
Mooie kleurencombinatie met de lavendel!

Agossie, Daar ligt Spyro nog..Ariane schreef:![]()

Jij hebt je haar laten groeien !Roelfien schreef:
Ik en de honden.
Wat een bruutje was dat he?massam schreef:ik ben een van de belangrijkste foto's vergeten!
zoals velen weten is sam heel ziek geweest zijn eerste 5 jaar. in 2007 heeft hij zijn eerste opleving gehad die langer duurde dan een maand en toen mocht/kon hij mee op een aangelijnde wandeling. hij was toen nog heel dun maar hij had weer haar en hij was erbij!. de foto is gemaakt door zijn fokker en als ik de foto zie krijg ik ook 3 jaar later nog steeds tranen in mijn ogen
ter vergelijking... 5 maanden later was hij weer zodus je snapt hoe blij ik ben met die foto's!

MARC_S schreef:Echt heel gaaf dat het zo gegaan is. Je hebt een weg gekozen die ik bij voorbaat afwijs en dat heeft wel geholpen.![]()
Ik denk dat je verhaal over stress ook klopt. Want stress vreet aan je lichaam en maakt dat je afweer totaal verdwijnt. Als je hond veel stress heeft door hormonen weet ik zeker dat het wegnemen daarvan ook kan helpen bij huidproblemen.

Nu wil ik niet opscheppen natuurlijkEllen. schreef: Gewoon erg schattig