Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Update Obedience

Moderator: moderatorteam

laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Update Obedience

Ongelezen bericht door laura86 »

Sinds kort train ik obedience bij It takes 2. Je moet er dan wel 180 km voor rijden maar dan heb je ook wat 8-)

Vorige keer had ik Kaya meegenomen en het was erg leerzaam. Ik dacht dat het best al goed ging, maar we hebben nog heeeeeeel veeeeeel om aan te werken :mrgreen:

Ik heb gemerkt dat ik Kaya nog veel en veel enthousiaster kan krijgen om met me te werken. Hij moet nu langere stukken gaan leren volgen wat ik zelf niet goed voor elkaar kreeg, maar wat daar in een half uurtje al lukte. Dus we hebben een hele berg huiswerk meegekregen.

Vandaag had ik weer training maar had Kaya een wondje aan zijn voetzool, dus was Bo het slachtoffer. Hij heeft me weer versteld doen staan, werken dat die hond kan :shock: Hij geniet er ook duidelijk van. Als je hem nu ziet lopen geloof je niet hoe dat er een jaartje geleden aan toe ging. Ik geloof dat we na 2,5 jaar eindelijk een beetje op elkaar ingespeeld raken :lol1:
Ook voor Bo wat tips meegekregen hoe ik hem dichterbij kan laten werken. Ik zal proberen of ik binnenkort een filmpje van hem kan maken.

Volgende week gaan we weer en dan moeten ze helaas 10 weken zonder. Ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken 8-)
Sita
Zeer actief

Re: Update Obedience

Ongelezen bericht door Sita »

Dat klinkt goed Laura!

Die Bo toch, wat super dat hij nu zo wil gaan werken. Dat worden twee lessen na elkaar plannen. :F:

En die reistijd, ach, je went er aan :mrgreen:

Morgenochtend mag Rowan weer. :cheer:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Update Obedience

Ongelezen bericht door laura86 »

Sita schreef:Dat klinkt goed Laura!

Die Bo toch, wat super dat hij nu zo wil gaan werken. Dat worden twee lessen na elkaar plannen. :F:

En die reistijd, ach, je went er aan :mrgreen:

Morgenochtend mag Rowan weer. :cheer:
Ik heb volgende keer inderdaad maar twee lessen afgesproken. Eens kijken of Bo dan weer zijn dag heeft.

Die reistijd went inderdaad wel. Alleen die benzinemeter loopt wel heel snel terug :N:

Succes morgen!
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”