Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rami schreef:
Waarom zou jij eigenlijk een kleiner maatje willen, Linda? (Nieuwsgierig, ik! ).
Ik vind middenmaatjes gewoon heel erg leuk, ook om agility mee te lopen Een Pumi bijvoorbeeld lijkt me wel wat.
Wat verrassend, en heel anders dan Bram en Izzie (nou ja, qua uitstraling/uiterlijk, bedoel ik dan, ik het ras verder niet). Bij een pumi moet ik altijd aan Fozzie Bear denken!
Ja dat zei ik al, ik ben ontzettend niet trouw aan een ras Maar het duurt nog heel lang hoor, dus ik kan nog wel tien keer wisselen haha.
Nanna schreef:
Ach wat, dat zeggen ze van de Puli ook. En dat valt 100% mee.
Kijk en daarom is zo'n rassentopic nou handig hihi
Ik wil niet zeggen dat de Puli geen áánleg heeft tot gillen hoor. Dat heeft ie wel. Maar als je het gewoon verbiedt is er niks aan de hand. Geen enkele van mijn Puli's heeft ooit als een gek lopen blaffen om helemaal niks.
Ze blaffen hier alleen als de voordeurbel gaat en eventjes als ze mee uit mogen. Lijkt me toch heul acceptabel.
suzan25 schreef:
Het is wel iets heel anders qua vachtonderhoud dan dat je nu hebt, Linda
Een Pumi is niet veel werk hoor
Maar wel meer werk dan dat ze nu gewent is. Linda kenende mag het hondje door water, modder, drap, enz. rennen en rollen en dan is het toch een veel klitgevoeliger vacht dan dat van Bram en Izzie
Maar trim hem tegen die tijd graag hoor, leuk om 'zeldzame' rassen te doen