Ivan heeft bovenstaande injecties gehad voor zijn hotspot. Dit zou tegen de jeuk moeten helpen. De voreen een paar dagen, de cortalone een week of 3. (die laatste dag later gekregen omdat hij op zijn kop, onder zijn bek en op zijn wang een dag later ook allemaal plekken had).
Nou ik merk totaal helemaal niks dat het moet werken. Ivan heeft vanmorgen weer een wondje gekrabt wat tot op de huid open is. En daarbij ooknog zijn tandje geraakt dus dat tandvlees bloedde.
Net kwam ik thuis wil ivan buiten. Dus ik laat hem in de tuin wat gaat hij doe.....
leunt zo opzij tegen de schutting aan en loopt zo van voor tot achter tegen de schutting!!!! en daarna weer terug!!!! gewoon omdat zijn kop zo jeukt!
kap zit op de wond maar zitten daar toch aan de denken nu....
We willen morgen even met badedas wassen en kijken of dat verlichting geeft (alle korsten er af boenen zodat alle vuil er goed uit kan. En zo niet dan maar weer bellen naar de DA?
weten jullie iets meer over deze injecties??? of zal het toch wat anders zijn op zijn kop en onder zijn bek (voelden eerst kleine bultjes maar huid is daar volgens mij niet rood, zou wellichtnog schurft kunnen zijn? het begon toen hij net een jaar en 1 of 2 weken was).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraag over Voreen en Cortalone injectie
Moderator: moderatorteam
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Re: vraag over Voreen en Cortalone injectie
Voreen werkt drie, hooguit vier dagen.
Eigenlijk is het een langwerkende vorm van Dexamethason (die werkt 24 tot 48 uur).
Van de Cortalone kan ik geen werkingsduur vinden.
Eigenlijk is het een langwerkende vorm van Dexamethason (die werkt 24 tot 48 uur).
Van de Cortalone kan ik geen werkingsduur vinden.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Re: vraag over Voreen en Cortalone injectie
Die zou drie weken moeten eerken. Maar als het tegen de jeuk zouoeten helpen anap ik niet waarom ivsn nog zoverl krabt?. Nu de helftvan zijn korsten weg gekrabt van dr jeuk. We gaan vanavond de rest wrg wassen en meteen ontsmetten