Kijk, als Cleo op iemand af rent die van Afrikaanse afkomst is en hysterisch wordt om vervolgens de plomp in de springen dan hoeft ze echt niet dood hoor.

Als je in Amsterdam zag hoe mensen konden reageren dan weet ik dus ook dat hier helemaal niks aan de hand
hoeft te zijn geweest. Cleo doet niks, nooit. Maar ze reageert wel op mensen die raar doen. Dan loopt ze daar kwispelend op af en gaat als een huskie betaamd lekker loeien en tegen die persoon opspringen. Dat vindt ze fantastisch want ze is stapeldol op mensen en aandacht. Gaat die persoon rennen dan rent ze er al joelend achteraan. Springt die persoon dan de plomp in dan is dat echt niet omdat ik zo'n kutbaas ben of de hond zo'n kuthond. Dat ligt aan de hysterische angst van die persoon. Wie springt er nu de plomp in als je niet kan zwemmen en je ook helemaal niet gebeten bent door die hond?

Het is ook eigen verantwoordelijkheid om iets aan fobieën te doen. Je kan niet je fobie als normaal zien en een normale hond als belachelijk asociaal.
Die rivier is wild en die man is misschien wel meteen gezonken. Dan ziet de baas dat en die kan de man niet vinden. Dan neemt hij zijn hond mee en denkt, shit, straks wordt mijn hond hierom afgemaakt. Dat keur ik niet goed maar ik ga er echt niet zomaar vanuit dat die hond zo erg was aangezien er niets staat over bijten oid. En ik weet inmiddels hoe idioot hysterisch mensen op honden kunnen reageren. Dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid. Klinkt immers niet als wandelen in de bebouwde kom dus er kan wel eens een hond lopen dan. Wat doe je daar als je voor elke hond de plomp inspringt uit irreële angst?
Dit is een theorie, maar zeker niet onmogelijk. Had mij dus ook kunnen gebeuren met Cleo. Die springt nl poeslief eens in de 6 maanden wel eens tegen iemand aan. Excuses van mijn kant en het is klaar

Springt die persoon de plomp in terwijl hij niet kan zwemmen dan voel ik me daar echt niet verantwoordelijk voor. Wel kut, maar niet verantwoordelijk.