Kweet niet of ik jou wel aardig vindt..

Na een heel 'voorspel' van snuffelen en kennismaken vond de merrie hem ineens wel erg interessant en ging het heel snel;

Nou maar hopen dat het gepakt heeft en dat er volgend jaar een kleine Zkim bij loopt.
Moderator: moderatorteam

Nee er zijn wel wat Piropo-spruiten maar die ken ik niet. De merrie wordt vandaag gescand om te zien of het eitje weg is en dan over 6 weken weer om te zien of het gepakt heeft. En anders nog maar een x. Maar dat is niet zomaar, Piropo moet daar heen, veulen moet apart (loopt nog een veulen bij) voor een hengst als Piropo is het echt werken en dat kost best veel van hem. Dus we hopen dat het in 1x raak is!!Nanna schreef:Wat leuk! Wordt dat zijn eerste kind?
En hoeft zo'n merrie maar 1x gedekt te worden of is het net als bij honden nog een keer terugkomen?

Jij had helemaal niet mogen kijkenHilde schreef:Piropo is prachtig
Ik heb al zoveel dekkingen gezien dat het niet meer uit maaktMachie schreef:Jij had helemaal niet mogen kijken![]()

Duo penottie.Nanna schreef:Wat een schattig lulletje heeft ie trouwens. Met twee kleurtjes

typisch gevalletje van typfoutInge O schreef:deze snap ik niet zo goed, je had het via KI willen doen maar je wilde niet via de bok - hoe dan welcloris schreef:Piropo zou voor nageslacht gaan zorgen maar we zouden het via KI doen
... hij gaat niet op de bok, geen haar op mijn lijf die daaraan denkt,![]()
?
of bedoelde je 'geen haar op zijn lijf'?
heel mooi koppel, ik vind ze allebei prachtig.