en ze loopt buiten en eet wel eens een muisje en een vogeltje? Wanneer je de smuldier gaat mixen met de whiskas dan kun je haar uiteindelijk wel van de smaak- en geurstoffen van de Whiskas afwennen. Bij een kat iets moeilijker dan bij een hond maar met Django in de buurt die alles opeet wat ze toch laat staan ga je dat wel redden.Expecting schreef: Qua vers/brok etc: onze kat leeft op Whiskas :N: Heb kvv geprobeerd een paar jaar terug maar daar trok ze haar neus voor op (ik probeer haar nu ook weleens een beetje smuldier van Django te geven maar wederom kijkt ze me aan vandat vreet ik nie). Ze doet het er goed op, blijft mooi op gewicht en op de jaarlijkse enting na zijn we nog nooit bij de da geweest met haar (behalve dan die ene keer om te zorgen dat er geen kittens kunnen komen). Toen we ermee begonnen was het pure onwetendheid hoor, geef ik meteen toe. Maar het is een gezonde, vitale dame van ruim 4. Ze krijgt weleens een verse moot vis erbij overigens, maar dat eet ze ook lang niet altijd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lidl brokken/droogvoer
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: Lidl brokken/droogvoer
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Ze loopt idd buiten maar ik geloof niet dat ze muizen en vogeltjes eet. We hebben weleens een nestje in de tuin gehad waarvan niet alle vogeltjes het overleefden, maar die liet ze gewoon liggen. Toen ze een tijdje wat te mager was heb ik haar eens blikvoer proberen te geven. Mevrouw likte wel de gelei eraf maar de rest bleef gewoon op haar schoteltje liggen.Rosita Compagner schreef:en ze loopt buiten en eet wel eens een muisje en een vogeltje? Wanneer je de smuldier gaat mixen met de whiskas dan kun je haar uiteindelijk wel van de smaak- en geurstoffen van de Whiskas afwennen. Bij een kat iets moeilijker dan bij een hond maar met Django in de buurt die alles opeet wat ze toch laat staan ga je dat wel redden.Expecting schreef: Qua vers/brok etc: onze kat leeft op Whiskas :N: Heb kvv geprobeerd een paar jaar terug maar daar trok ze haar neus voor op (ik probeer haar nu ook weleens een beetje smuldier van Django te geven maar wederom kijkt ze me aan vandat vreet ik nie). Ze doet het er goed op, blijft mooi op gewicht en op de jaarlijkse enting na zijn we nog nooit bij de da geweest met haar (behalve dan die ene keer om te zorgen dat er geen kittens kunnen komen). Toen we ermee begonnen was het pure onwetendheid hoor, geef ik meteen toe. Maar het is een gezonde, vitale dame van ruim 4. Ze krijgt weleens een verse moot vis erbij overigens, maar dat eet ze ook lang niet altijd.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hier ook een katje wat absoluut geen vers eet.
Ik ga de tip van rosita eens proberen..
Hij vangt buiten wel vanalles en eet dat ook geregeld op maar niet altijd.
Ik ga de tip van rosita eens proberen..
Hij vangt buiten wel vanalles en eet dat ook geregeld op maar niet altijd.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
S@ndr@
- Zeer actief
hier doet mijn ene kat een moord voor vers, en de ander moet het absoluut niet hebben 
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Vinnie eet felix brokjes. :N:S@ndr@ schreef:hier doet mijn ene kat een moord voor vers, en de ander moet het absoluut niet hebben
écht, ik krijg er niks anders in, en van die felix shit eet hij ook alleen de rund variant.
Nouja, ik kan hem slecht niks geven.., gelukkig eet hij wel prooitjes af en toe, vangt ie zelf.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Rocky&Dounya
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): American Pitbull
De vorige eigenaar van mijn hond gaf hem hondenvoer van de emte, ik geef hem zelf Royal Canin, ik moet zeggen maar weet niet zeker of het aan de brokken ligt, mijn hond ruik je nu niet meer zo erg als voorheen. Wel moet ik erbij zeggen dat hij iedere week in bad gaat en iedere dag wordt geborsteld.
Het is ook dat er in de brokken van emte en lidl etc. veel zout zit en te veel zout is ook niet goed voor je hond.
Het is ook dat er in de brokken van emte en lidl etc. veel zout zit en te veel zout is ook niet goed voor je hond.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
waarom is dat???Rocky&Dounya schreef: Wel moet ik erbij zeggen dat hij iedere week in bad gaat en iedere dag wordt geborsteld.
dat is toch niet goed voor zn vacht!
Hier hebben ze nog nooit een bad gezien, ze gaan hooguit zwemmen.... En kammen is 2 x per jaar met de rui... en dan alleen als het echt niet meer kan dus dat het meer pluk dan hond is.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Ayurveda
- Zeer actief
Volgens mij is iedere week een bad ook niet goed hoor!
je wast toch altijd wat huidvet weg wat de hond hoort te beschermen!
je wast toch altijd wat huidvet weg wat de hond hoort te beschermen!