Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
wow wat een plaatjes zeg.. vooral nr 1 vind ik geweldig met die schele ogen hihi heeft wel wat.. ik had een sealpoint siamees (weet niet als ik ut goed schrijf) geweldig mooi beesie ook... als ik ooit weer katten wil dan wordt het toch weer een siamees
Nanna schreef:Helemaal het type waar ik op val. Niet dat ronde ouderwetse maar ook niet dat vleermuisachtig moderne.
Helemaal goed
Als ik ooit weer in de verre toekomst aan de kat ga kom ik er bij jou eentje halen.
Rosita Compagner schreef:Dank jullie hartelijk, ze zijn vooral ook heel lief! Enne, als je goed luistert dan hoor je ze wel hoor, dat geluid draagt nogal
Wat een mooierds Ik heb een halve siamees rondlopen met het karakter van een hele zeg ik altijd En ik vind ze geweldig. als er nog een kat bijkomt (nu nog niet) wil ik heel graag een siamees!
Nanna schreef:Helemaal het type waar ik op val. Niet dat ronde ouderwetse maar ook niet dat vleermuisachtig moderne.
Helemaal goed
Als ik ooit weer in de verre toekomst aan de kat ga kom ik er bij jou eentje halen.
Kan ik je aanraden.
Ik heb er 4 van Rosita.
Eerst foto's zien dan geloven
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....