Nu pas :N: :N: :N:Maeve schreef:Oh, ik hoor net dat ik moet trouwen of het leger in als ik in Engeland wil wonen. Case closed
Maar eh, volgens mij ben je niets te jong voor Sjaak hoor
Moderator: moderatorteam
Nu pas :N: :N: :N:Maeve schreef:Oh, ik hoor net dat ik moet trouwen of het leger in als ik in Engeland wil wonen. Case closed
Inderdaad.. volgens mij was Sjaakie ook nog maar 19.. of 21 ofzo..Marion. schreef:Nu pas :N: :N: :N:Maeve schreef:Oh, ik hoor net dat ik moet trouwen of het leger in als ik in Engeland wil wonen. Case closed
Maar eh, volgens mij ben je niets te jong voor Sjaak hoor
Kiek! Helemaal niets te oud. Pieter wordt 50 en ik 43. En hier geen generatiekloof hoorHilde schreef:Sjaak is 21. En Manon 19. En Léonie 18.
Niks vies aan die bijnaam voor een pup toch?Hilde schreef:Gatver.Ineke schreef:En dan hebben jullie samen twee gezellige hobbeltjes.![]()

Precies, mijn kerel is ook bijna 11 jaar ouder dan ik en ik ken hem al vanaf m'n 16e. :N:Marion. schreef:Kiek! Helemaal niets te oud. Pieter wordt 50 en ik 43. En hier geen generatiekloof hoorHilde schreef:Sjaak is 21. En Manon 19. En Léonie 18.
Nee, maar ik ben niet voor niets een pubersjaak-k schreef:Niks vies aan die bijnaam voor een pup toch?

Bijdehandje.Hilde schreef:Nee, maar ik ben niet voor niets een pubersjaak-k schreef:Niks vies aan die bijnaam voor een pup toch?![]()
*Hopend dat Léonie driftig haar mond gaat houden*Ineke schreef:Precies, mijn kerel is ook bijna 11 jaar ouder dan ik en ik ken hem al vanaf m'n 16e. :N:

True, maar datzelfde leeftijdsverschil op mijn leeftijd zou toch uhm... slecht en raar zijn? 21 en 14Marion. schreef:Kiek! Helemaal niets te oud. Pieter wordt 50 en ik 43. En hier geen generatiekloof hoorHilde schreef:Sjaak is 21. En Manon 19. En Léonie 18.

Waarom?Hilde schreef:*Hopend dat Léonie driftig haar mond gaat houden*Ineke schreef:Precies, mijn kerel is ook bijna 11 jaar ouder dan ik en ik ken hem al vanaf m'n 16e. :N:
* Gaat Leonie PB-en.... ik vóel iets aan mijn waterHilde schreef:*Hopend dat Léonie driftig haar mond gaat houden*Ineke schreef:Precies, mijn kerel is ook bijna 11 jaar ouder dan ik en ik ken hem al vanaf m'n 16e. :N:
Ineke schreef:Bijdehandje.Hilde schreef:Nee, maar ik ben niet voor niets een pubersjaak-k schreef:Niks vies aan die bijnaam voor een pup toch?![]()

Ooohw vandaar!sjaak-k schreef:Ineke schreef:Bijdehandje.Hilde schreef:Nee, maar ik ben niet voor niets een puber![]()
VMBO-er he
Aiii...sjaak-k schreef:True, maar datzelfde leeftijdsverschil op mijn leeftijd zou toch uhm... slecht en raar zijn? 21 en 14Marion. schreef:Kiek! Helemaal niets te oud. Pieter wordt 50 en ik 43. En hier geen generatiekloof hoor
Jij gaat op de negeersjaak-k schreef: VMBO-er he
Zie je nou wel, echte liefde.Maeve schreef:Jij gaat op de negeersjaak-k schreef: VMBO-er he![]()
HAVOsjaak-k schreef:VMBO-er he

Mooi, kunnen ze ophoudenMaeve schreef:Nilo wil niet samenwonen met andere reuen zegt ie![]()

Sorry Sjaaksjaak-k schreef:Mooi, kunnen ze ophouden

Och arm kind.sjaak-k schreef:Mooi, kunnen ze ophoudenMaeve schreef:Nilo wil niet samenwonen met andere reuen zegt ie![]()
Maeve schreef:Jij gaat op de negeersjaak-k schreef: VMBO-er he![]()

Valt mee hoor, ik kan veel hebben en als het niet erger wordt als dit ondervind ik daar geen blijvende schade vanIneke schreef:Och arm kind.sjaak-k schreef:Mooi, kunnen ze ophoudenMaeve schreef:Nilo wil niet samenwonen met andere reuen zegt ie![]()
![]()
Is het zo erg?

vijf-en-dertig was ie toch?Hilde schreef:HAVOsjaak-k schreef:VMBO-er heOfficeel nog HAVO nu
![]()
![]()
En Manon. Jij hebt de pb'tjes en msn aan Léonie niet gelezen die ik heb geschrevenEn wat jij hebt gelezen.. Daar is niks gebeurd maar je zit wel bij de juiste man
Misschien moet je er zelf maar met hem vandoor gaan?Hilde schreef:Sorry Sjaaksjaak-k schreef:Mooi, kunnen ze ophouden
Edit: Ik heb volgens mij al heel veel sorry tegen jou gezegd![]()
Ik dacht 37?Maeve schreef:vijf-en-dertig was ie toch?Hilde schreef:HAVOsjaak-k schreef:VMBO-er heOfficeel nog HAVO nu
![]()
![]()
En Manon. Jij hebt de pb'tjes en msn aan Léonie niet gelezen die ik heb geschrevenEn wat jij hebt gelezen.. Daar is niks gebeurd maar je zit wel bij de juiste man

Wass sich liebt dass neckt sich, tochIneke schreef:Zie je nou wel, echte liefde.Maeve schreef:Jij gaat op de negeersjaak-k schreef: VMBO-er he![]()
Oeps...sjaak-k schreef:Valt mee hoor, ik kan veel hebben en als het niet erger wordt als dit ondervind ik daar geen blijvende schade vanIneke schreef:Och arm kind.sjaak-k schreef: Mooi, kunnen ze ophouden![]()
Is het zo erg?
Gelukkig maarsjaak-k schreef:Valt mee hoor, ik kan veel hebben en als het niet erger wordt als dit ondervind ik daar geen blijvende schade van