Ik had haar ook mee genomen, eerlijk gezegd en haar nooit meer teruggegeven! Zo ging het ook met mijn oudste teef. Ik zag haar staan boven aan de trap, broodjemager, bij kennissen die we toevallig tegenkwamen na heel lang...ze wilde gedag zeggen en babbelde tegen me, ze kreeg een trap, druppels in haar mik en zo de bench in gegooid. Helemaal stoned van angst en de kalmeringsmiddelen lag ze mager te zijn in haar bench, straf omdat ze gedag wilde zeggen...ik zei:
'Jullie vinden het vast niet erg als ik die meeneem?'
Was geen probleem, graag zelfs, en of ik haar dan NOOIT meer terug wilde brengen. Het was een klotebeest, zat altijd in de bench want te druk, werd geborsteld met een paardenrasp en kreeg kalmeringsmiddelen acht keer per dag. Ik kreeg haar riem en ben weggelopen.
Ze was acht maanden en bleek vijf kilo te licht, nou das best knap met een pup! aL HAAR BOTTEN STAKEN UIT en haar heupjes knakten tijdens het lopen. En een leuk hondje het is!Onbegrijpelijk, ze kreeg van ons nooit meer druppels (uit wraak heeft ze het flesje plus verpakking aan gort geholpen toen ze weer een beetj oké was

)die hark die kam werd genoemd heb ik weggkletterd en eenmaal binnen ging ze eerst eten, niets geen op onderzoek uit, ze dook meteen in een pan met rijst en at of haar leven ervan af hing.
Toen de pups werden geboren, werd ik gebeld door dit stel wat ik nooit meer had gezien of gesproken. Ze kwamen haar halen, want ja, puppies, bracht geld op en tja, ze was toch van hun. pups waren een kruising met onze mechelaar, dus konden ze lekker op MP zetten. Ik heb ze verrot gescholden! Dat soort tuig zal het nooit leren!weerzinwekkend gewoon...
sorry ik liet me even gaan. Ik had de Rott dus lekker meegenomen.