Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou probeer jij het dan maar!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Daanie
Zeer actief

Nou probeer jij het dan maar!

Ongelezen bericht door Daanie »

En zo had ik dus bijna een 14mnd oud rottweiler teefje in mijn mik geschoven gekregen.

Vanmorgen vroeg in het bos, heel leuk, blij, ongecompliceerd enthousiast teefje met een eikel van een vent erachter aan. :(
Ze moest en zou van hem wachten, maar ik snapte wel waarom ze dat niet deed arm ding. Flinke klappen met de riem want ja daar zou ze het uiteindelijk wel van leren :ugh:
Ik vroeg die man of ie nou zijn frustratie kwijt was, maar daar had het niks mee te maken volgens hem. Ze kreeg nog een half jaar de tijd om te gaan luisteren want anders hadden ze een probleem.
Op mijn "misschien moet je dan iets anders met haar omgaan :19: " was het antwoord: nou probeer jij het dan maar.....kom ik d'r over een half jaar wel weer halen.

Ik was te verbouwereerd om wat te zeggen en ben maar verder gelopen. Toen ik richting auto liep had ik eigenlijk het idee dat die vent het gewoon serieus meende... Sommige mensen :M:

Als ik hem weer eens tegen kom zal ik op zijn aanbod ingaan....alleen blijft ze dan wel gewoon hier...... :pffff:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Nou probeer jij het dan maar!

Ongelezen bericht door jacq1970 »

oh ik had de hond direkt meegnomen.... de lul....
Op die manier heb ik wel eens plots een doberman gehad... en voor een super huisje gezorgt voor het dier, madam zei ook "doe jij het anders dan" en gaf de riem aan mij, die heb ik aangepakt en ben met d ehond naar huis gelopen.... pa en ma iets minder blij maar dat was ook snel opgelost :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ja, had ik ook gedaan hoor, ik wil wel een rotti hoor :F: ,
maar sommige mensen zijn van nature gewoon zo beminnelijk :N: eng he
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

verschrikkelijk dat mensen denken met slaan iets te bereiken. pfff

Ik had die riem ook aangenomen. en had hem links laten liggen en de hond meegenomen.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Als ik het lef zou hebben zou ik dat ook gedaan hebben, maar wel afhankelijk van welke andere hond van mezelf ik dan bij me had gehad (en of de "andere hond" een reu of teef was).
Zou ik zonder hond zijn geweest, had ik 'm aangepakt en weggelopen. Paspoort nog proberen te vragen en kijken of het een stamboomhond was, dat zou ik dan nog wel willen... maar verder;
dan zorg ik wel voor een nieuw huis (houden .. nee.. dat gaat 'm niet worden)

Suzanne
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Ik had me wel drie keer bedacht...
Wie weet wat het hondje het afgelopen jaar van het baasje geleerd heeft :N:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

S@ndr@ schreef:ja, had ik ook gedaan hoor, ik wil wel een rotti hoor :F: ,

als je hem weer tegenkomt meenemen en bij sandra afleveren :engel:
Afbeelding
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

Ik had haar ook mee genomen, eerlijk gezegd en haar nooit meer teruggegeven! Zo ging het ook met mijn oudste teef. Ik zag haar staan boven aan de trap, broodjemager, bij kennissen die we toevallig tegenkwamen na heel lang...ze wilde gedag zeggen en babbelde tegen me, ze kreeg een trap, druppels in haar mik en zo de bench in gegooid. Helemaal stoned van angst en de kalmeringsmiddelen lag ze mager te zijn in haar bench, straf omdat ze gedag wilde zeggen...ik zei:
'Jullie vinden het vast niet erg als ik die meeneem?'
Was geen probleem, graag zelfs, en of ik haar dan NOOIT meer terug wilde brengen. Het was een klotebeest, zat altijd in de bench want te druk, werd geborsteld met een paardenrasp en kreeg kalmeringsmiddelen acht keer per dag. Ik kreeg haar riem en ben weggelopen.
Ze was acht maanden en bleek vijf kilo te licht, nou das best knap met een pup! aL HAAR BOTTEN STAKEN UIT en haar heupjes knakten tijdens het lopen. En een leuk hondje het is!Onbegrijpelijk, ze kreeg van ons nooit meer druppels (uit wraak heeft ze het flesje plus verpakking aan gort geholpen toen ze weer een beetj oké was :engel: )die hark die kam werd genoemd heb ik weggkletterd en eenmaal binnen ging ze eerst eten, niets geen op onderzoek uit, ze dook meteen in een pan met rijst en at of haar leven ervan af hing.

Toen de pups werden geboren, werd ik gebeld door dit stel wat ik nooit meer had gezien of gesproken. Ze kwamen haar halen, want ja, puppies, bracht geld op en tja, ze was toch van hun. pups waren een kruising met onze mechelaar, dus konden ze lekker op MP zetten. Ik heb ze verrot gescholden! Dat soort tuig zal het nooit leren!weerzinwekkend gewoon...

sorry ik liet me even gaan. Ik had de Rott dus lekker meegenomen. :engel:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

massam schreef:
S@ndr@ schreef:ja, had ik ook gedaan hoor, ik wil wel een rotti hoor :F: ,

als je hem weer tegenkomt meenemen en bij sandra afleveren :engel:
Absoluut :ok: dan krijgt ie het hier goed hoor, beloofd :ok:
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

laatst zag ik een vent een soort stafford in elkaar rammen, dat arme dier :ugh:
Afbeelding
Daanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

Als ze aan die riem had gezeten had ik het zeker gedaan, maar ze liep los en ik kon haar in de gauwigheid niet te pakken krijgen. Nu moet ik zeggen dat ik als ik haar de volgende keer zie herken en het dan wel weet....maar goed gegadigden genoeg dus hier :engel:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Waarom denken mensen dat slaan helpt als een hond niet begrijpt wat de bedoeling is :denken:

Dat is net zoiets als een snelheidsbekeuring na 2 jaar nog ontvangen zonder datum erbij.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”