Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik denk wel eens als ik met Zazoe loop goh wat zou die hond nu aan het doen zijn of zou die weer dat aan het doen zijn?
Dan denk ik hmm zou best wel eens een dagje mee willen lopen hahah.
De hond die ik zou willen zijn komt hier niet op het forum. Haartjes altijd netjes in model, bij een piep word haar kussen opgeklopt, krijgt luxe eten, spelen zodra zij dat wil, gaan wandelen zodra zij dat wil. Pffffffff ik wil ook bediening
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:De hond die ik zou willen zijn komt hier niet op het forum. Haartjes altijd netjes in model, bij een piep word haar kussen opgeklopt, krijgt luxe eten, spelen zodra zij dat wil, gaan wandelen zodra zij dat wil. Pffffffff ik wil ook bediening
Oh jij bent een dominante die bij ieder kreuntje wil dat er iemand komt kijken of er wat gedaan kan worden voor mevrouw
chrico schreef:De hond die ik zou willen zijn komt hier niet op het forum. Haartjes altijd netjes in model, bij een piep word haar kussen opgeklopt, krijgt luxe eten, spelen zodra zij dat wil, gaan wandelen zodra zij dat wil. Pffffffff ik wil ook bediening
Oh jij bent een dominante die bij ieder kreuntje wil dat er iemand komt kijken of er wat gedaan kan worden voor mevrouw
Soms kan dat toevallig erg fijn zijn hoor
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Sanne!! schreef:
Ik zou als Bakkie zijnde wel eens de schoenmaat van Nanna willen voelen
Bakkie voelt nooit een schoenmaat want dat is de liefde zelluf
Ik zou best eens zo'n lurcher van LangeHond willen zijn en doen waarvoor ik gefokt ben. Keihard rennen, de spanning van de jacht en dan hopelijk de ultieme beloning.
Jinx schreef:Sjon van Mayla. Beetje luieren en m'n huis ownen, beetje wandelen en patsen en m'n omgeving ownen. En bij een leuk mokkel in bed liggen natuurlijk
Hahaha! Hij zegt dat je welkom bent om 'n dagje mee te doen zodat je kunt zien dat ook prinsjes het heel zwaar kunnen hebben.
Geen idee wie ik zou willen zijn overigens. Ook Sjon, waarschijnlijk. :N:
Zulke honden bestaan niet. Op naar het kattenforum, jij!
Zulke honden bestaan niet. Op naar het kattenforum, jij!
nou hoor, ik ken toevallig zo een hondje
Ik zou wel een dagje een van de honden van Inge O willen zijn.
Goed verzorgd, duidelijkheid, geen stress, heerlijk omgeving waar je als hond je gang kunt gaan zonder stoepen, straten en verkeer voor de deur en ook nog in een behoorlijke roedel met soortgenoten.... wat wil je nog meer als hond!
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love