Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
Get a life.
En wat betreft het dik gedrukte... Wat verwacht je dan? Dat we hier ontelbaar veel advies blijven geven als je de meest simpele niet eens opvolgt? En nee, nagenoeg alle honden worden geboren met slecht gedrag, daarom is het een hond. Het is aan de baas om dat in goede banen te lijden. Als je hier na 5 maand nog steeds de problemen post die je destijds had heb je er dus geen ene flikker aan gedaan. Ik heb helaas wel wat meer ervaring met dit soort volk en geloof ook geen ene snars van je verhaal. Ik weet nagenoeg zeker dat beide accounts van jou zijn en dat het beestje nog steeds problemen heeft. Maar goed, daar hebben we immers asiels voor in dit land.
Brammetje schreef:Hmmm.... geen goede recentie voor http://www.hondenforum.nl/plaza" onclick="window.open(this.href);return false;. Jammer.
De reacties lokte ik zelf uit om te kijken hoe jullie reageerden. Vrijwel niet volwassen. Bram is geen profiel van mij maar wel van een bekende. Jullie gaan erg diep om uit te zoeken wie nu wat is en waarom hij/zij mogelijk toch terugkeert. Iemand in de armen sluiten is vrijwel geen optie en dat is jammer. Na één aanmelding en diegene verprutst het kan diegene het voor z'n leven schudden. Wat is dat toch voor amateurgedoe! Alsof iedereen zo verschrikkelijk perfect is met z'n hond opvoeden! Jullie hond heeft vast wel een keer gejankt toen je de deur uit was. Of op het bed gesprongen. Vast wel een keer een tik op z'n snuit gehad omdat hij aan de poot van de tafel krabte. Ik kan het mij niet voorstellen dat jullie direct een perfect hondje hebben gehad. Ik had een schuilaccount nodig die ik vrijwel direct verprutste. Het gedrag van Bram is niet zoals ik het beschreef maar Bram is een normale en lief pubertje. Ik wilde kijken hoe jullie reageerden op allerlei verhalen van: "Ik heb niet zoveel tijd" of het langzaam opbouwen. Er is weinig ruimte voor nadenken en weinig ruimte voor "anders denkenden". Het is één grote kliek. Adviezen?? Ja, als je ze opvolgt! Doe je dat niet dan lig je direct buiten de boot. En dat is ontzettend jammer. Ongemerkt wordt er hard gekwetst op een forum, ondanks dat men elkaar eigenlijk niet kent. En dan te bedenken dat ik eigenlijk lachend achter de pc deze "recentie" schrijf.
Hiermee geef je zelf al aan dat je niet helemaal lekker spoort.....
Je kan deze nutteloze onvolwassen tijdsverspilling beter besteden aan de opvoeding van je hondje. Wat een idioterie.
Hoi Brammetje,
ik vind het zelf ook best jammer dat Nederland verloren heeft gisteren.
Voel jij je wel helemaal lekker? Volgens mij heb je hulp nodig. Zoals jij hier bezig bent is niet normaal meer En dan nog gek vinden dat niemand je meer moet hier. Ik heb medelijden met je hondje.....
Van iemand van 23 jaar zou je anders verwachten. Echt heel zielig dit. Ga maar lekker door zo. Dan wordt je binnenkort door iedereen uitgekotst. En niet alleen op het forum, vrees ik.
edit* een ding is wel verbeterd, vind ik. Je schreeuwt nu niet zo en schrijft ook haast niet meer met allemaal hoofdletters.
Maar dat kan natuurlijk nog komen
ik denk dat zo iemand niet alleen op het forum zo is, maar ook gewoon in het normale leven.
Ik denk dat deze heel wat te kort komt. En ik heb medelijden met het hondje.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Kan een moderator misschien even alle Bram(metje)s van het forum halen?
Suzanne
Gewoon laten gaan joh Gun dat kind ook haar pleziertje. Ze heeft al geen leven en nu zit iedereen hier haar ook al tegen te werken..... Dat kan dat simpele meiske niet meer aan en moet ze steeds maar weer nieuwe accounts openen waardoor ze nog minder serieus genomen wordt Het leven is echt een hel voor haar, nu
pff, heb ik dus een bericht voor niks getypt voor iemand die wat uit zn duim zuigt. maar goed datt ik er geen uitgebreid verhaal van gemaakt had. je kan wel een berg kritiek hebben, maar mensen moeite voor je laten doen voor jan l*l is ook niet tof.
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Of ze het uit haar duim zuigt weet ik niet, maar "een tikje apart" is ze wel ;-(
Duidelijk een van de mensen die nu in de vakantie tijd teveel heeft. Zo zijn er wel meer mensen die binnen komen, stampij maken en weer gaan. In die zin dat ze dus nooit meer wat schrijven of van zich laten horen.
Het is misschien voor de moderatoren ook een goed moment om 's in-actieve accounts te verwijderen ofzo? Bijvoorbeeld mensen die 1/2 jaar of langer niets hebben gedaan op het forum, in ieder geval niets structureels
Kan een moderator misschien even alle Bram(metje)s van het forum halen?
Suzanne
Gewoon laten gaan joh Gun dat kind ook haar pleziertje. Ze heeft al geen leven en nu zit iedereen hier haar ook al tegen te werken..... Dat kan dat simpele meiske niet meer aan en moet ze steeds maar weer nieuwe accounts openen waardoor ze nog minder serieus genomen wordt Het leven is echt een hel voor haar, nu
Deze vicieuze cirkel kan wellicht doorbroken worden met behulp van een goede gt
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Was er vorig jaar rond deze tijd (of het jaar ervoor) ook niet iemand die zo'n zelfde soort "onderzoekje" heeft gedaan. In het kader van kijken hoe massapsychologie werkt oid . Daar gooide die persoon het toen op, maar volgens mij was die net zo .
Het komt mij iig heel erg bekend voor.