Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kind geeft chi een corrigerende pets

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Kind geeft chi een corrigerende pets

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Met Ot vanmiddag een kortje gedaan... terug door de wijk. Via een andere route dan gebruikelijk. Een wijk waar in de zomer veel op straat wordt geleefd, zeg maar (maar ik woon aan de goeie kant :pffff: ). Pleintje met een hek eromheen en als we erlangs lopen staat daar ineens aan de andere kant van het hek een chihuahuateefje kwispelend te snuffelen naar Otto en hij snuffelt en kwispelt terug.
Ik denk nog: eindelijk een chihuahua die leuk is... de enige andere in de buurt is een reutje-Napoleonnetje dat (op zijn manier) woest blaffend onze kant op komt lopen, de enige hond in de buurt waar Otto niet naar taalt.
Komt daar een meisje van een jaar of 7, 8, en verrek, met een piepjong pupje onder de arm. 'Moeder en kind?', gooi ik nog een open deur in, maar meisje geeft geen krimp en roept chi terug. Ot en ik lopen door. Chi komt erachteraan. Ik hou in, laat ze maar even snuffelen, chi deed heel vriendelijk. Komt dat meisje met de pup onder d'r arm er weer aan. Geeft de chi een pets in het gezicht en ik zeg: Nou ja, dat hoeft nou ook weer niet.
Jamaar anders bijt ze die hond, zegt het meisje, wijzend op Ot.
Mwoah, zeg ik, zal wel meevallen.
Ik loop verder met Ot, komt er een knul op een scooter langs, zwarte labrador aan de lijn, spreekt het meisje aan en zegt: zal ik die van mij even laten bijten?

:80:

Sjesus, wat een volk loopt er rond zeg.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Re: Kind geeft chi een corrigerende pets

Ongelezen bericht door Naima »

:eek: Mag hopen dat t meisje toen iig nee zei?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Ik heb niet meer gehoord of het meisje nog iets zei...
Knul reed op zijn scooter, hond liep mee. Hij kende het meisje... zal wel grote buurjongen zijn geweest.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Het is weer vakantie tijd. Gelukkig kunnen de kinderen weer op de honden passen.
:E: en uitlaten met alle gevolgen van dien.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Sprokkeltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 mopshondjes Sprokkeltje en Stampertje (pup) en Cody de beagle..drie paarden..

Ongelezen bericht door Sprokkeltje »

Ik snap sommige mensen gewoon echt niet hoor....dat meisje heeft dat niet zelf verzonnen, dat heeft ze geleerd van paps of mams...Misschien mag ik het niet zeggen, maar zulke lui horen geen dieren te hebben :piew:

En dan je lab uitlaten met een scooter :19: :roll:

Zou voortaan maar je andere rondje lopen, dat scheelt een hoop ellende wat je daar ziet en niets mee kan...
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Hier ook een meisje dat haar boomertje iedere keer zo aan het riempje omhoog trekt dat het beestje net wel/net niet met de pootjes de grond raakt. Kutkind :evil:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

Mama en ik wouden naar de winkel gaan. We stappen in de auto en weren net op weg toen we enkele huizen verderop een jongetje van 6 jaar of zo langs de weg zagen staan. Opeens gooide hij iets in het midden van de weg. (Het is een tamelijk drukke weg trouwens!) We dachten eerst dat het een teddybeertje was of zo, maar plots stond het 'knuffelbeertje' recht en rende terug van de weg af.
Mama stopte haar auto langs de kant van de weg, naast het jongetje. Wat hij op straat had gegooid was een jack russel pup van zo'n 8 weken oud!!! Mama pakt de puppy op en wandelt naar het jongetje toe. Ze vraagt hem of zijn ouders thuis zijn. Jongetje zwijgt. Ze vraagt waar hij woont. Weer zweeg hij maar stak toen zijn handjes uit naar de pup.
Mama gaf hem eerst nog een hele raad over hoe hij met pups moet omgaan en dat hij ze zeker niet op straat mag gooien! Toen ze hem de pup terug gaf nam hij de pup vast bij zijn kopje!!! :devil:
Mama pakt onmiddelijk weer de pup van hem af.
Op dat moment komt onze buurtman ook langs. "Ah, zegt hij, ik weet van wie de jongen is. Ik regel dit wel." zei hij. Mama gaf hem de pup en we gaan weer door.
De dag erna gingen we bij onze buren langs om te vragen over wat er nu met de pup is gebeurd. Buurman had de politie erbij gehaald en die hebben besloten dat de familie van de jongen de pup mochten houden en hebben enkel een waarschuwing gegeven... Ja lap... ik had beter de pup zelf meegenomen...
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Zo jong en dan al zo verknipt........ Dat zal wat worden later.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”