Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De nacht door.....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

De nacht door.....

Ongelezen bericht door Neeltje »

Yes! Ze heeft het gedaan, de hele nacht lekker doorgeslapen. Heeeeeeeeerlijk!! Alhoewel ze af en toe een echt terror pupje is en ik haar achter het behang zou willen plakken (als ik dat al had), maar ze is ook oh zo slim. Ok, voor de nacht door te slapen hoef je niet slim te zijn, maar ze weet al verdories goed wat wel en niet mag. Uit + wijzende hand betekent dus echt van ik moet daar vandaan.

En wat helemaal prachtig is, ze apporteert! Enne, ze legt het balletje of speeltje zo bij me neer.... eigenlijk al vanaf dag 1. Ik stond echt te kijken van huh.... doet ze dat nu echt. Maar ja, gisteren weer, balletje gooien en weer snel terug, aan vrouwtje geven en vrouwtje, snel weer gooien....

En wandelen, alsof ze nog nooit iets anders heeft gedaan. Ben wel overgestapt op 'n tuigje, want halsbandjes vindt ze maar niets. En madammeke loopt parmantig mee. Sommige dingen zijn nog wel eng, maar dan roep ik haar heel vrolijk en komt ze verder. Gisteren bij de geitjes wezen kijken en die waren ook wel interessant, zoals ook de konijntjes en alle vogeltjes die ze ziet en hoort.

Zo naar de dierenarts voor de tweede prik. Heel spannend dus voor haar. Ik hoop alleen dat we voor de bui terug zijn, want er komt me een wolk aan zeilen met heel wat rode plekken erin......
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Aantal honden: 1

Re: De nacht door.....

Ongelezen bericht door christina »

Heerlijk, zo'n uppe pup in huis. Ik krijg helemaal de kriebels maar gelukkig heb ik verstandige gezinsleden.
Heel veel plezier met je puppie!!!! Ik wil natuurlijk best oppastante worden!
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Goedzo het is ook een hele leuke meis lijkt me.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

dat is vlug Neeltje nu al de nacht doorslapen, heerlijk toch :cheer:
geniet maar lekker van je knappe meid!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Goed zo Yentle. :cheer:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Uhm, nee dus. Het begon al te regenen toen we heen reden. Ik heb haar maar gedragen richting praktijk, want het goot. En toen we thuis kwamen ging inderdaad de hemel open. Ik was drijf.

Maar ze is helemaal goedgekeurd. Heeft zich ook netjes gedragen. Ze weegt nu 2,9 kg.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”