Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wel of niet op de bank?
Moderator: moderatorteam
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
- Aantal honden: 2
Re: wel of niet op de bank?
Ze hebben hier hun eigen bank
. Daar zitten wij niet op ( beter van niet ook)..........
-
Marieke*
- Zeer actief
Alleen na toestemming mogen ze hier op de bank.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ze hebben een eigen bank en stoel hier.
-
Brammetje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
wauw knap! ons hondje gaat gewoon ergens liggen op de bank. Hij mag het op zich wel maar gaat t dan bij anderen ook doen. En dat vind ik dan weer wat minder. Want bij de anderen mag het gewoon niet. En dan krijg ik wel gegrom naar me toe zo van: waarom nu niet en anders wel?Martijn schreef:Mijn honden snappen trouwens verschillende regels voor op verschillende plekken. BIj oma mogen ze alleen op de bank als de deken op de bank ligt. Dan gaan ze dus heel zielig staan kijken van : "Oh. Geen deken. Zucht"
Hier maakt het niet uit maar mogen ze weer niet op bed.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hier mogen ze altijd op de bank al vanaf pup.
Gezellig!
Gezellig!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Frenk mag op de bank, maar mocht niet op de slaapkamers. Inmiddels mag hij wel op de slaapkamer van zijn nieuwe beste vriendinnetje
(stiefdochter), maar niet op de andere slaapkamers.
Bij mijn ouders of mijn schoonmoeder mag hij niet op de bank. En die verschillende regels op verschillende plekken zijn geen enkel probleem voor hem.
Bij mijn ouders of mijn schoonmoeder mag hij niet op de bank. En die verschillende regels op verschillende plekken zijn geen enkel probleem voor hem.

-
Wilm@
Niet op de bank en niet op bed.
Mijn bank is tevens een slaapbank en als ik die heb uitgeklapt dan snapt hij ogenblikkelijk de hint en komt er gezellig bij.
Mijn bank is tevens een slaapbank en als ik die heb uitgeklapt dan snapt hij ogenblikkelijk de hint en komt er gezellig bij.
-
Brammetje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Hij komt er wel bij en hij mag niet op de bank en niet op bed? Of heb je een aparte slaapbank?Wilm@ schreef:Niet op de bank en niet op bed.
-
nance
- Erelid
Loddie heeft geen last van haar voorpoten, maar ze zijn wel erg scheef...rubyred schreef:Zijn dat jouw Bassets op de foto? Heeft die ene last van zijn voorpoten?nance schreef:Loddie en Rambo mogen op de bank en gaan er zonder problemen af als ik het zeg.
Poehbelle mag niet op de bank, dat is een oud chagrijn en gromt en grauwt als ze aan de kant moet.
Poehbelle heeft haar eigen bankje en vind het prima.
-
Chasing Clouds
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australische herder
Elmo mag nu wel op de bank, maar plan is dat hij dat binnenkort niet meer mag.
Nu wonen we op de bovenverdieping en hebben een klein en goedkoop bankje.
Binnen een maand is de benedenverdieping (hout vasthouden!) hopelijk af en komt er een nieuw duurder salon. En ik wil hem er niet in hebben! De bank ziet er toch van af: die nagels/ haren/ vuile poten (hond ziet niet het verschil)... We weten nog niet of we voor een stoffen of lederen bank gaan, maar zowiezo wil ik hem er niet meer in. Als ik wil knuffelen, zal ik wel op de vloer gaan zitten.
Ik hoop dat het zal meevallen omdat het een nieuwe plaats+bank is en dat hij er geen probleem van zal maken. Hij laat zich er gemakkelijk af sturen trouwens.
Nu wonen we op de bovenverdieping en hebben een klein en goedkoop bankje.
Binnen een maand is de benedenverdieping (hout vasthouden!) hopelijk af en komt er een nieuw duurder salon. En ik wil hem er niet in hebben! De bank ziet er toch van af: die nagels/ haren/ vuile poten (hond ziet niet het verschil)... We weten nog niet of we voor een stoffen of lederen bank gaan, maar zowiezo wil ik hem er niet meer in. Als ik wil knuffelen, zal ik wel op de vloer gaan zitten.
Ik hoop dat het zal meevallen omdat het een nieuwe plaats+bank is en dat hij er geen probleem van zal maken. Hij laat zich er gemakkelijk af sturen trouwens.
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Hier mogen ze alleen op de bank als er een kleedje ligt. Als er geen kleedje ligt blijven ze net zo lang staan dralen tot ik er een kleedje opleg. Op bed komen ze niet, want we hebben een open trap naar boven en daar durven ze niet op. Heel soms slaap ik beneden in bed en dan komt er wel altijd 1 bij me liggen.
-
*Jolanda*
Magic mag wel op de bank maar alleen wanneer er een kleedje op de bank ligt. EN dan mag ze ook alleen op het kleed liggen.
Timber daar in tegen mag niet op de bank. Die wil bij mijn vriend nog wel eens wat moeilijkheden opleveren dus besloten om problemen te voorkomen als ik niet thuis ben, Timber echt niet op debank mag.
Magic snapt het overigens prima thuis mag ze op de bank met kleedje bij iemand anders thuis hoeft ze er niet eens over na te denken. Want daar mag het gewoon niet!
Timber daar in tegen mag niet op de bank. Die wil bij mijn vriend nog wel eens wat moeilijkheden opleveren dus besloten om problemen te voorkomen als ik niet thuis ben, Timber echt niet op debank mag.
Magic snapt het overigens prima thuis mag ze op de bank met kleedje bij iemand anders thuis hoeft ze er niet eens over na te denken. Want daar mag het gewoon niet!