Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verwend?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Chasing Clouds
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australische herder
Aantal honden: 2

Verwend?

Ongelezen bericht door Chasing Clouds »

Elmo heeft vandaag zijn eigen zwembadje gekregen, ik vond het zo zielig dat hij zo afziet met deze warmte... Dus nu kan meneer naar hartelust plonsen in de tuin! :mrgreen:
De buren keken maar raar toen we het vulden met water en er 5 minuten later de hond in zagen... :smile:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Verwend?

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha, ik las 'zwembaNdje' en probeerde me een voorstelling te maken van een hond met zwembandjes :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Hier gaat Beuk er alleen in als Beuk erin gaat, en Joey gaat er absoluut niet in, stel je voor zeg, dan worden zijn poten nat!
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

MissDorien schreef:Hier gaat Beuk er alleen in als Beuk erin gaat, en Joey gaat er absoluut niet in, stel je voor zeg, dan worden zijn poten nat!
Huh gaat Beuk er alleen in als Beuk erin gaat :mrgreen:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Me_and_Sandy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Me_and_Sandy »

beter verwend dan verwaarloosd :F:
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

ach hier hebben ze thuis een schelp en de andere helft staat op mijn werk in de kennel. Bedan was er helemaal gek op en die lag halve dagen in de schelp in een laag water zodat hij goed afgekoeld was om met 30 graden 20 minuten lang keihard door het bos te denderen om vervolgens weer neer te ploffen in zijn schelp.
Ik vind die schelpen een uitvinding, ze kunnen er lekker in graven zonder dat ze kapot gaan.

Dus totaal niet verwend vind ik.
Afbeelding
Chasing Clouds
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australische herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chasing Clouds »

Ja, we hebben ook die schelpen gekocht. Hij graaft er inderdaad ook in, pakt zijn bal, laat die neerploffen in het water (bal drijft niet) en dan duikt hij er achter. Liggen doet hij er niet in. Hij wil zijn poep niet natmaken (zitten doet hij dan niet, en liggen gebeurt met poep omhoog :smile: )... Zwemmen is geen probleem, raar hé?

Hij is duidelijk wat minder verhit nu. Gisteren lag hij beneden op de tegels rond deze tijd en nu ligt hij boven bij mij voeten. Zelfs zonder overdreven gehijg!
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jara heeft ook een eigen zwembad. Een familie zwembad nog wel die nu eigelijk dus nog veel te groot is voor haar maar zo kunnen wij er ook gezellig bij :mrgreen:
Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Sanne!! schreef:
MissDorien schreef:Hier gaat Beuk er alleen in als Beuk erin gaat, en Joey gaat er absoluut niet in, stel je voor zeg, dan worden zijn poten nat!
Huh gaat Beuk er alleen in als Beuk erin gaat :mrgreen:
Wat een vage zin, ik ben de tweede Beuk natuurlijk :D
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

bianca83 schreef:Jara heeft ook een eigen zwembad. Een familie zwembad nog wel die nu eigelijk dus nog veel te groot is voor haar maar zo kunnen wij er ook gezellig bij :mrgreen:
ik wil eigenlijk ook een familie bad om lekker samen met de honden te kunnen poedelen. helaas is mijn tuin dusdanig klein dat de keukendeur dan niet eens meer open kan.
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

kiki78 schreef:
bianca83 schreef:Jara heeft ook een eigen zwembad. Een familie zwembad nog wel die nu eigelijk dus nog veel te groot is voor haar maar zo kunnen wij er ook gezellig bij :mrgreen:
ik wil eigenlijk ook een familie bad om lekker samen met de honden te kunnen poedelen. helaas is mijn tuin dusdanig klein dat de keukendeur dan niet eens meer open kan.

Wij hebben ook een beetje een groter bad gekocht. Maar dan is inderdaad de tuin erg klein.
Onze honden hebben een eigen Jacuzzi.....
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”