Zat vanmorgen lekker in de tuin, hoor ik ineens Kyra flink met haar hoofd schudden. Ik dacht nog, misschien heeft ze last van haar oren, maar daar zag ik niets aan. Binnen een minuut werd ze helemaal hysterisch, van buiten naar binnen, langs de bank en muur schuren, rollen over de grond.
Zie ik ineens dat ze bultjes begint te krijgen, dus ik DA gebeld, kon meteen langskomen. Op het moment dat ik haar in de auto heb gezet zie ik dat haar wangen beginnen op te zwellen en over haar hele lijf komen bulten.
Ik in een rotvaart naar de DA gereden, kom daar aan is haar kop zo erg opgezwollen, zag er echt eng uit. Haar kop was wel 3x zo dik als normaal, ze kreeg haar bek niet meer dicht omdat haar wangen dik en hard zijn, flink hijgen. Haar borst een en al bult, poten opgezwollen, over haar lijf bulten. Echt heel zielig om te zien.
Meteen naar binnen, waarschijnlijk door een insect gestoken en daarop een allergische reactie gekregen. Meteen een spuit gekregen en omdat de reactie wel erg heftig was pillen voor 3 dagen.
Gelukkig zie je de zwellig al wat afnemen, nu eerst even bijkomen van de schrik ...
Edit: zo ziet het er nu uit en dan is het al 100x beter dan een half uur geleden:

.jpg)