Dag lieve mensen,
Laatste opmerking die ik erover maak: beter dan jij, gaat inderdaad alleen over de kennis van mij over mijn hond. Nooit zal ik namelijk een oordeel geven over een andere situatie en andere hond..
Dan verder, vanmiddag heerlijk bij Diesel geweest, en ja, het is een kleine vooruitgang, maar het is vooruitgang.
Diesel is niet geler geworden, de lever stabiliseert zich, de rode bloedlichaampjes die te weinig waren, hier komt herstel in,
het oedeem van de ogen/hoofd/oren is zo goed als weg, alleen nog wat oedeem over in de pootjes.
Verder, toen ik bij de bench kwam, ging Diesel staan en begon hij te kwisepelen!!

Wilskracht is alles..
het infuus doet hem goed, de eerste uitslagen van het gifonderzoek zijn binnen: het is iig geen loodvergiftiging
(hoewel dat natuuurlijk (bijna) niet meer in verf zit tegenwoordig, waren we hier toch wat bang voor aangezien we een dikke week volop aan het klussen geweest zijn)
Morgen weer opnieuw kijken, maar zowel ik, als de DA houden hoop. Da was ook tevreden over de minimale vooruitgang, en zei dat we richting het weekend moesten kijken

goede tekens..
Neemt niet weg, dat we nog altijd een heel erg ziek hondje hebben, die op het randje loopt.. Nu maar hopen dat die rand breder wordt, en dat hij er niet vanaf valt!!