Kan ze een cyste hebben oid? Ik maak me zorgen. Als zij wel loops wordt zonder enige tekenenen dan zou ze ook gedekt kunnen worden in de dagopvang. Nu gaat ze daar maar eens in de zoveel weken een keertje heen maar het voelt eng nu.
Ik weet zelf eigenlijk zeker dat ze sinds dat ze heel jong was nooit meer loops is geworden. Dekrijp kan een hond domweg niet zijn zonder vergrootte vulva. Er kan niet gedekt worden dan. Eva's vulva is altijd iets groter dan bij een andere teef. Haar tepels zijn zo groot als erwten wat ik erg groot vind voor een hond die hormonaal in rusttoestand zou zijn. Melkklieren had ze gigantisch bij die loopsheden en die zijn nooit meer teruggekomen.
Dus moet ik me zorgen maken dat er iets mis is of is het nog steeds normaal dat een hond duidelijk loops wordt en daarna 17 maanden geen duidelijke loopsheid krijgt? Ik begin te twijfelen of we haar niet moeten castreren omdat ik denk dat er iets met haar geslachtsorganen aan de hand is. Cyste, ontsteking, verkeerde aanleg?
Misschien zit ik te mutsen maar ik vind het raar dit.