Ik krijg wel eens een lamsbotje van mijn zus voor Mies en die heeft ze meestal binnen 20 minuten op. Vandaag deed ze er veel langer over en een stukje heeft ze op het gras laten liggen. Nog een paar keer opgepakt maar ze at het toch verder niet op al zocht ze er wel naar.
Ik heb het weggegooid, dat laatste stukje of heb ik daar fout aan gedaan? Ze liep daarna wel steeds in de tuin te zoeken en heb haar daarom nog een stukje gedroogde pens gegeven. Hoe kan ik nu weten of het echt een lamsbotje is?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een te hard botje?
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: Een te hard botje?
ruiken? hier liggen trouwens wel eens dagen botjes hoor. als het niet te warm is kan dat ook best. als ik hele grote stukken heb (schouders ofzo) droogt dat mooi in en die liggen er jaren 

-
pepim
- Zeer actief
Re: Een te hard botje?
Ja ze ruikt erg goed, ik heb het waarschijnlijk ook fout gedaan, maakte me ineens teveel zorgen.
edit: of bedoel je dat ik aan het botje had moeten ruiken? Er zat nog wel iets van bloed en merg in denk ik zo te zien.
edit: of bedoel je dat ik aan het botje had moeten ruiken? Er zat nog wel iets van bloed en merg in denk ik zo te zien.