Niet alleen de honden, maar aan de dieren in het algemeen. Vorige maand: rekening pension voor 4 honden voor 8 dagen plus allemaal gebadderd (kleine 500 euro's), van te voren allemaal hun entingen (bijna 200 euro's) en natuurlijk weer een zooi van Lisa's medicijnen meegenomen. Bejaarde kat Parcival loopt te kwakkelen met z'n gezondheid dus vorige maand 2x naar de da en deze maand (zitten we pas op de 7e?

) al 1x en deze week nog een keer. Spuiten, medicijnen en consult en voorlopige diagnose slechte nieren en een gezwelletje in een mondhoek

.
Nou nog overleggen of het te doen is om een ruim 16-jaar oude kat nog onder narcose te brengen.
En dan praat ik nog niet over voer/snacks/trainingen, etc. Ik heb het verder maar niet bij elkaar opgeteld want dan krijg ik hartklachten.
Nou ja, de andere poes Isis en de cavia's verkeren in blakende gezondheid. Effe afkloppen.... :N:
Edit: vergeet ik helemaal te vermelden dat bij Parcival inmiddels ook officieel een andere diagnose is gesteld: hij is inmiddels zo dement als een deur.
Heel leuk, een demente kat, die je vooral het leven 's nachts zuur maakt

.