Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ody schreef:Waarom? Ze zetten het bij je voor de deur, is toch veel makkelijkere als halen in de DW?
zelfs tot in huis, maar dan moet je wel een bepaalde minimale hoeveelheid afnemen.
1 x rijden voor een proefzak dus en dan lekker thuis laten bezorgen.
Erg jammer en erg slecht van DLG dat ze geen proefzakjes sturen, ik wilde ook een zakje hebben maar dat kon helemaal niet, dat hadden ze niet, alleen in de dierenwinkels (als je geluk had) week later loop ik op de winner staan ze daar met talloze proefzakjes... vind het erg klantonvriendelijk dat ze dat niet doen. Verder is het
Brittje schreef:Ik vind het alleen een risico om ineens een 5 kg zak aan te schaffen, omdat ik niet weet of ze het lusten.
Had al met DLG gemaild voor een proefpakketje, maar daar vragen ze 10 euro voor 1 kg en 5 euro verzendkosten, en dat vind ik te veel van het goeie.
Weet niet of ik van iemand wat brokjes zou mogen proberen?
ik had hier in de buurt iemand gemaild en mocht zo een proefzak komen halen
heb ik nog niet gedaan
dat vind ik ook weer het nadeel
dat je het niet bij een dierenzaak kan kopen hier in drenthe of groningen
Hier in Hoogezand zit een verkooppunt.
Ik heb nog een halve zak staan.
Brittje schreef:Ik vind het alleen een risico om ineens een 5 kg zak aan te schaffen, omdat ik niet weet of ze het lusten.
Had al met DLG gemaild voor een proefpakketje, maar daar vragen ze 10 euro voor 1 kg en 5 euro verzendkosten, en dat vind ik te veel van het goeie.
Weet niet of ik van iemand wat brokjes zou mogen proberen?
ik had hier in de buurt iemand gemaild en mocht zo een proefzak komen halen
heb ik nog niet gedaan
dat vind ik ook weer het nadeel
dat je het niet bij een dierenzaak kan kopen hier in drenthe of groningen
Hier in Hoogezand zit een verkooppunt.
Ik heb nog een halve zak staan.
ja die had ik ook gemaild maar het is er nog niet van gekomen om een afspraak te maken om te halen
nu eerst weer cavom gekocht
en ik doe heeeeeel erg lang met een zak brokken
ik kom net invallen op dit topic en het klinkt allemaal erg goed. We willen over een paar maandjes als we zijn gesetteld in ons nieuwe huisje een pup gaan kopen. We zijn al uit het ras, het wordt een Beauceron.
Nu is mijn vraag, kan je een pup ook al op deze brok zetten? want ik kan niks vinden over puppy brokken.
Of moet je er dan nog iets bijvoeren voor de benodigde puppy bouwstoffen?
Groetjes
Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
Annette1986 schreef:ik kom net invallen op dit topic en het klinkt allemaal erg goed. We willen over een paar maandjes als we zijn gesetteld in ons nieuwe huisje een pup gaan kopen. We zijn al uit het ras, het wordt een Beauceron.
Nu is mijn vraag, kan je een pup ook al op deze brok zetten? want ik kan niks vinden over puppy brokken.
Of moet je er dan nog iets bijvoeren voor de benodigde puppy bouwstoffen?
Groetjes
nee ze hebben geen speciale puppybrokken volgens hen kan iedere hond de brok goed verteren en zitten er voor elke hond de juiste bouwstoffen in.
brokkemn zijn zo klein als de meeste puppybrokken,
mijn chi-mix vn 3 kg eet ze in ieder geval zonder problemen.
(jee het lijkt wel of ik aandelen heb, maar ben zo tevreden, nooit diarree,
nooit winden, mooie ontlasting, geloof heilig in deze brok)
als je ergens enthousiast over bent mag je dat toch laten blijken
Iig bedankt voor de info, het is op zijn vroegst september voor we een pup krijgen hoor, maar ben oveal al naar op zoek zeg maar;)
Maar voor de hondjes van mijn ouders is dit ook wel goed denk ik dan, die hebben een cairn terrier en een klein mixje maar als jou 3kg hondje eht kan eten moet het die 2 ook lukken
thnx voor de info!
Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
Ik ben erachter gekomen dat de ontlastingsproblemen bij onze honden niet door de DLG kwam, maar door de Smuldier pensvariant. De honden hebben het nu een tijdje niet gehad, omdat ik steeds mis greep in de winkel en de ontlasting is nu prima.
De doggies blijven dus gewoon op deze brok en de katten doen het trouwens ook super ook de Catloversgold.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart. Until you meet again one day......
Stuur maar een pb'tje wie er belangstelling voor heeft.
Sem had er gigantisch diarree van , dus voor Sem geen goede brok.
Laatst nog weer een keer geprobeerd, 10 kleine brokjes DLG bij zijn Royal Canin brokjes, weeeeeeer dunnere ontlasting.
Ik wil een gezondere brok gaan voeren, geen RC meer, denk nu over Fish4dogs na.
Joke schreef:Je mag gratis een grote zak DLG bij mij ophalen.
Stuur maar een pb'tje wie er belangstelling voor heeft.
Sem had er gigantisch diarree van , dus voor Sem geen goede brok.
Laatst nog weer een keer geprobeerd, 10 kleine brokjes DLG bij zijn Royal Canin brokjes, weeeeeeer dunnere ontlasting.
Ik wil een gezondere brok gaan voeren, geen RC meer, denk nu over Fish4dogs na.
Ik heb DLG gebruikt tijdens ons vakantie. Voer normaal Smuldier. Ben wel tevreden. Enige nadeel is dat een van mijn honden enorm ging ruften van het voer. Nu voer ik weer Farmfood. Ben over beide tevreden. Enige nadeel is wel dat ze van brokken meer gaan drinken, dat merk je echt wel.
miko schreef:ik voer ook Dog Lovers Gold, een paar keer per week, daarnaast barf en vers.
Qua ingredienten is DLG het beste wat je in NL op brokkengebied kan kopen (naast Orijen en sommige Acana brokken). Zit geen mais, gerst, tarwe, bietenpulp, soya en zonnebloemolie in.
Vergelijk de ingredienten maar eens met die van farmfood, cavom, royal canin, eukanuba etc. dan zie je dat DLG er heel wat niveaus beter uit ziet. (en met een prijs van ten hoogste 39,45 euro a 15 kilo zeker niet duur).
Zolang ik brok blijf voeren blijf ik bij deze.
Vind jij het best... is wat anders als het is het beste....
Wat vind jij dan de beste brok? Dus geen vers. Overigens is het per hond verschillend uiteraard.
miko schreef:ik voer ook Dog Lovers Gold, een paar keer per week, daarnaast barf en vers.
Qua ingredienten is DLG het beste wat je in NL op brokkengebied kan kopen (naast Orijen en sommige Acana brokken). Zit geen mais, gerst, tarwe, bietenpulp, soya en zonnebloemolie in.
Vergelijk de ingredienten maar eens met die van farmfood, cavom, royal canin, eukanuba etc. dan zie je dat DLG er heel wat niveaus beter uit ziet. (en met een prijs van ten hoogste 39,45 euro a 15 kilo zeker niet duur).
Zolang ik brok blijf voeren blijf ik bij deze.
Vind jij het best... is wat anders als het is het beste....
Wat vind jij dan de beste brok? Dus geen vers. Overigens is het per hond verschillend uiteraard.
Is idd. per hond verschillend, ik vind dat de geperste brokken als Cavom, Prins en Bevo
Als niet geperste brok Caracroc.
Met beiden bij meerdere honden hele goede ervaringen.
ach sommigen vinden de brok van de Aldi de beste of zelfs mee eten met de pot.
Iedereen moet lekker doen wat ie wil, ik geef dogloversgold
en dat bevalt prima, geen granen en een hoog vleespercentage.
Ik zit er steeds meer over na te denken om over te stappen op DLG.
Niet dat ze het nu niet goed doen op de brok die ze nu krijgen, maar ik sta niet zo achter de ingredienten die erin zitten, en dan heb ik het over RC...
Ik heb al proefzakjes aangevraagd, en die worden maandag naar mij toegestuurd.
Ben benieuwd.
Lees zoveel goede dingen over DLG.
Misschien dat Nero nu van de uitslag af komt die hij tussen zijn teentjes heeft zitten.
En hoop dat ik Shumy op gewicht kan houden. Die is sinds hij gecastreerd is (sinds 7 weken) al aardig aan het aanzetten, maar wil niet dat hij een worst op pootjes wordt.