Zo dan, ik heb het allemaal eens rustig moeten lezen. Ten eerste ik voel me door niemand aangevallen dat even gelijk uit de wereld helpen, mocht iemand dat denken. En 1 ding wil ik ook gelijk rechtzetten. Rolex is niet weg gegaan om onderstaande reden.
De timing is nogal apart. Natuurlijk roept dat vragen op. Dekrijpe teef met nest op komst, 2 volle reuen erbij en dan is de situatie wel zo dat je reuen dat niet meer aankunnen inderdaad.
Vorig jaar hebben wij in precies dezelfde situatie gezeten en waren er hier ook puppen. De reuen gaan prima met elkaar om er is nog nooit een woord tussen Xavier en Rolex gevallen ze hadden niks tegen elkaar maar ook niet met elkaar. Ook niet tijdens loopsheden de reuen konden dan prima van de teven gescheiden worden. Als er hier mot is dan is het tussen de teven. Rolex hoeft zeker geen plaats te maken voor een pup uit het aankomende nest want daar blijft er geen pup van hoe graag ik ook zou willen. En het stond zelfs wel op de planning om er eentje te houden maar ook dat is van de baan. Dingen kunnen namelijk veranderen. de aanschaf van Rolex stonden wij met 100% achter. Ik ben opgegroeid met boxers en ik miste een Boxer om mij heen. Dat Rolex herplaatst was omdat hij niet aan het plaatje voldeed omdat ik niet met hem kon showen is ook niet waar. Het was mooi geweest als het kon maar het was niet erg dat het er niet in zat. Rolex is hier puur gekomen omdat ik een Boxer om mij heen miste. Wat S@ndr@ aan haalde dat er al eens een topic over gweest was dat is niet waar. Ik heb er eens met S@ndra@ in een pb over gehad.
Ik wil er niet te diep op in gaan omdat ik geen zieleknijper wil zijn. Maar het gaat al erg lang niet goed met mij. In de vethoek heb ik er al eens iets overlaten vallen ivm mijn werk. Ik zit al een hele tijd twee hele dagen in therapie en dat zal de komende tijd ook nog wel zo blijven. De honden komen daardoor erg veel aandacht tekort. Maar kunnen zich er aardig bij neerleggen want met de Rottweilers word nog wel gewoon 3 keer per week intensief getraint. Maar niet met Rolex, ik kon het ook niet aan om dat 3 keer per week met hem te gaan doen. Maar hij moest dus wel 3 per week naar het trainingsveld waar hij alleen maar uitgelaten werd en even een balletje met hem werd gegooit bv. Dit is niet voldoende voor een Boxer. Rolex wilde meer en kreeg dat voordat het slechter ging met mij ook. Samen meer op pad, binnen in huis meer aandacht. Maar al een hele tijd kon ik hem dat niet geven. Tja hoe merk je dat, Marc ik heb er even geen antwoord op nu. Maar hij kreeg gewoon te weinig Rolex kon zich er niet bij neerleggen en begrijpelijk ook want dat kan ook niet. (Ik wil er best nog wel een keertje op terug komen maar kan het nu even niet opbrengen). Rolex heeft weinig met andere honden dus in huis en buiten kon hij zijn energie ook niet kwijt met andere honden. Hij wil samen met een baas, balletje gooien, oefeningen doen, in huis zijn aandacht enz.. En dat krijgt hij nu. Ik kon hem dat niet meer bieden en dat zit er voorloopig ook niet aan daarom hem ik een ander huisje voor hem gezocht waar hij zijn aandacht niet hoeft te delen en hij gewoon lekker als enig hondje zijn aandacht krijgt
Nu ben ik toch nog meer met mijn kont bloot gegaan dan dat ik eigenlijk wilde,maar ik wil niet dat mensen van mij denken dat ik maar zo mijn hond heb herplaats omdat ik hem niet meer kon gebruiken.
Jullie hoeven je geen zorgen te maken dat de puppen straks aandacht te kort komen want dat is allemaal al geregeld..voordat dat aangehaald word.