Een hele onderneming de 1,5 uur terug met een hondje dat niet weet wat autorijden is. Ieder hubbeltje/bubbeltje was schrikken en toen we eindelijk op de snelweg kwamen en snelheid gingen maken, was dat ook wel heeeeeeeeel raar. Maar al met al heeft ze het goed gedaan en na de stop is ze in coma gevallen totdat we thuis waren. En toen regende het en kreeg ze ook nog eens rare natte druppels op d'r koppie.
Ze heeft twee tellen oog aan oog gestaan met Floortje, maar Floortje koos snel het hazenpad naar boven. Ze heeft snel de tuin ontdekt en die vindt ze het einde. Lekker hollen, aan takjes trekken en gras eruit trekken. Gelukkig begrijpt ze het woordje nee al goed, dus alles leeft nog
Hihih ze komt nu net half onder de bank vandaan waar ze lag te slapen, dus ik moet snel worden.
Het truukje in de bench en deurtje dicht slapen, werkte natuurlijk niet. Ik heb er denk ik wel 'n half uur bijgezeten voordat ze eindelijk haar oogjes echt dicht deed om om half een weer wakker te worden. Snel plasje buiten en weer gaan slapen tot half 6! Dat vond ik toch een hele prestatie. Het lukte jammer genoeg niet om daarna weer te slapen, dus ben ik maar opgestaan.
Maar de tuin vindt ze prachtig overal snuffelen en doorheen rennen. Gelukkig lukt het me nu nog om haar uit het gedeelte te houden waar de vijver is en het woordje nee schijnt ze ook goed te begrijpen, alleen heeft het nog wel veel herhaling nodig. Die takjes aan al die plantjes zijn ook wel heeeel erg leuk....

Vanochtend ging het al weer wat beter, zeker met ontbijten. Ik heb de achterdeur toen wel even dicht gedaan, want ik wil haar nog niet alleen in de tuin laten met de vijver. Maar ze ging al lekker liggen en ik heb haar wat brokjes toegegooid, want ze eet niet zo goed op het moment. Dat was al bij de fokker (alle pupjes) waarschijnlijk door de warmte en nu nog van al het nieuwe, maar ze gaat ook al zelf af en toe een brokje halen, dus ik laat ze mooi staan.
De tweede rond bench vanochtend ging al wat beter en na weer 'n plasje buiten ligt ze nu al even onder de bank te slapen. Daar zitten van die flappen omheen, dus 'n lekker donker holletje.

Zo, nu is het weer speeltijd.

TARAK

.jpg)